Ncdc moet uit slede, maar wil niet. How to??

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Ncdc moet uit slede, maar wil niet. How to??

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    SvEnergy

Hallo forumleden,

Ik heb een probleem met mijn radio, een ncdc 2015. De dealer heeft al geconstateerd/ doorgemeten dat de zekering die achterop de radio zit kapot is en vervangen moet worden. Rij nu rond zonder radio, boordcomputer en navigatie.

Nu is het probleem dat het ding niet uit de slede komt. Hoogst waarschijnlijk zijn de haakjes krom en blijf het zitten waar het zit.
      Het doet wel zijn werk, dat wel, maar ik had het graag weer werkend. Bij de dealer zijn ze er een halve dag mee zoet en dat kost me een godsvermogen en ze zeggen zelf ook dat het toch een gepriegel wordt. En dat ik dat zelf ook wel moet kunnen.

Heeft iemand van jullie tips of tricks hoe dat ding los te krijgen? Heb de sierstrip en knopjes rondom al verwijderd en ook het frontje van de radio.
      Hoor graag of jullie wat weten!!

Gr.
      Sven

gwriemersma
      Deelnemer

Als je het scherm er even uithaalt heb je veel meer ruimte
        En kun je de radio vanuit achter een beetje helpen

SvEnergy

Bedankt voor de tip. Ik heb het klusje inmiddels geklaard. Je wil niet weten wat een gemartel het is geweest.
          Heb met een platte reep metaal tussen de radio en de slede weten te komen. Toen met grof geweld eruit gekregen. En toen hij eruit was zag ik ook meteen waarom hij er niet uit kwam.

Verhaaltje vooraf: Ik heb toen ik de auto net had de laser laten vervangen van de radio. Daarvoor hebben ze de radio moeten demonteren en uit elkaar moeten halen. Dus ook de ontgrendelhaakjes zijn van de radio af gekomen.
          Nu hebben de ze onderste verwisseld bij het opnieuw in elkaar schroeven. Als ik de dubbeldin beugeltjes erin deed ontgrendelden alleen de bovenste. De onderste zaten 4 centimeter hoger dan ze zouden moeten zitten. AAAARRGG
          Maar goed dit klusje is geklaard. En er kan een slotje op!!

Groet,
          Sven

SigNumberOne
          Deelnemer

de laser laten vervangen van het navi gedeelte?
            waar heb je dat laten doen?

SvEnergy

Kopie uit andere conversatie: viewtopic.php?f=13&t=113473&start=25

Ik heb het laten doen bij het ASC Breda.
              Kon erop wachtten.

http://www.autostylingcentrum.nl/Auto_S” onclick=”window.open(this.href);return false; … /Home.html

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.