NCDC 2015: TMC berichten (Filemeldingen )

Forumindex Forums Modellen Omega NCDC 2015: TMC berichten (Filemeldingen )

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Lusajoda
    Deelnemer

Hallo allemaal

Bij deze weer eens een vraag van mij… (zal ook eens niet…)

Maar wij hebben een NCDC 2015 met navigatie en al…

Maar… we worden werkelijk GEK van die TMC (filemeldingen) steeds!

Tijdens de navigatie gaan we dan naar Functies en dan TMC berichten en dan Deactiveren. Maar dat onthoudt hij alleen een enkele reis.. daarna moet het altijd weer opnieuw!

Maar ook als ik de navigatie niet aan heb en gewoon ff niks wil, krijg ik weer die TMC berichten!

GEK word ik er van en ook als je het tijdens de navigatie gedeavtiveerd hebt en er blijkt een file op de route te zijn, dan wil hij je leuk een alternatief aanbieden, maar… als dank krijg ik weer al die file-meldingen op alle wegen waar ik nooit kom. Vreselijk irritant!

Weet iemand of er een oplossing voor is?? Dat het gewoon NOOIT meer spontaan komt? En de wegen die voor mij eventueel van belang zijn, komen altijd vrijwel achter in het rijtje voor (A50, A73, A325) dus duurt altijd hele poos voordat die komen…

Mijn dank is groot voor diegene die met DE oplossing komt!

yoyo
      Deelnemer

Ja ruilen met mijn set een 2005 zonder navigatie en zonder mooi schermpje hahahaha (niet serieus nemen hoor , of wel hahahaha)

gr,
        Aart

btw ik zou het niet weten ik heb dus duidelijk een andere radio :D

Omega2.2-16v

Dan moet ik je helaas teleurstellen,dat gaat nie lukken nie:(

Telkens als je een route ingeeft gaat de TMC automatisch aan,je kan de popups uitzetten maar zoals je al aangaf gaat íe weer automatisch aan als je een andere route wilt als er een omleiding is.

Er zit niets anders op dan de TMC telkens handmatig uit te zetten:):(
          gr

Danny

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.