Navtec navigatie in Meriva.

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Navtec navigatie in Meriva.

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Keesderoos

Ik heb een Meriva 2010 met ingebouwde navigatie CD 500 NAVI. De informatie is nogal verouderd en als er al een update komt betaal je daarvoor 119 euro!! Na enkele maanden is ook die info verouderd. Het dure systeem heeft standaard de Benelux en hoofdwegen Europa. Extra landen kosten ook 119 euro. Mijn ‘oude’ TOMTOM werkt nog steeds, heeft alle info van 22 landen en wordt regelmatig geupdated tegen geringe kosten. Ik voel me door Opel belazerd met dit dure systeem dat dus niet werkt. De dealer adviseert me op internet naar (illegale) versies van de software te zoeken. Dat blijkt echter (nog) niet of nauwelijks voorhanden, Voor systeem CD 70 is echter alles volop te verkrijgen.
      Ik gebruik dus maar weer de TomTom (geringe kosten) of mijn smartphone (excellente navigatie en GRATIS)
      Wat gaat Opel hier aan doen???

Kees de Roos

Jack-omegax3.0xe
      Deelnemer

Zolang er mensen zijn die deze kaarten kopen zal opel er zeker niks aandoen.

Ik ben sinds kort ook in het bezit van een omega met navtec navigatie. Hiervoor kost de gehele set €190,- vind ik ook idioot duur vandaar dat ik via via aan clonen ben gekomen en deze werken perfect.

Gr jack

Keesderoos

Hi Jack,
          En zo zullen er vele ‘tevreden’ Open rijders zijn. Voor alle duidelijkheid: er is niets mis met de auto,die is top.
          Opel heeft mij e.d.d. gevraagd via internet een tevredenheidsonderzoek in te vullen. Ik ga dit dus maar weer
          aankaarten….. maar waar vind ik op internet clonen??

Gr.
          Kees

Jack-omegax3.0xe
          Deelnemer

op marktplaats schijnen ze te worden aangeboden voor een laag bedrag. Ben zelf nog aan het wachten op een link van marktplaats. Laat ik je iets weten.

harms

heb hetzelfde in mijn astra een cd500, pffffffffffffffff heb op het internet ook nog niets gevonden

RISL
              Moderator

Dit wist je toch bij aanschaf?
                Bij m’n ouders is het duidelijk verteld dat de navigatie cd’s gratis waren, maar dat je per jaar een abonnement moest afsluiten van €80 om er gebruik van te maken. De eerste drie jaar waren een cadeau van de VOD, daarna hebben we het nooit meer gebruikt, maar naar de TomTom overgestapt.

Anders is het wel raar en dan is het niet erg netjes van Opel.

iquick
                Deelnemer

Ik heb in de astra DVD90 en de mappen van 2011/2012 ook gekopieerd en het werkt.
                  *knip*

De rest mag dus niet!

harms

@iquick wrote:

Ik heb in de astra DVD90 en de mappen van 2011/2012 ook gekopieerd en het werkt.

HEEFT IEMAND KAARTEN VOOR DE CD500 NAVTEQ

iquick
                    Deelnemer

@harms wrote:

@iquick wrote:

HEEFT IEMAND KAARTEN VOOR DE CD500 NAVTEQ

Edit mod:
                      Praten over kaarten is geen probleem, het vragen of aanbieden van illegale handel is niet toegestaan.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.