Navigatie werkt niet meer

Forumindex Forums Modellen Insignia Navigatie werkt niet meer

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367786
    MichelHil
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 February 2019

      Beste leden,

      Ik wou laatst een bluetooth apparaat gebruiken om muziek te kunnen luisteren in de auto.Dit werkte helaas niet zoals ik het het verwacht.

      Dus ik gebruik het ook niet meer en doe het momenteel via een kabel. Maar omdat ik dit heb geprobeerd werkt mijn navigatie 90% van de tijd niet meer.

      Waar kan dit aan liggen? Is dit iets wat ik zelf kan oplossen of moet ik daarvoor naar de garage?

       

      Alvast bedankt

       

      Groet Michel

      #18367806
      FeRRiS NL
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 June 2019

        Hi Michel,

        Ik heb dit probleem zelf niet gehad maar denk even met je mee. Is het een optie om de firmware van je navi opnieuw te installeren of updaten?

        Groet,
        Edwin

         

        #18367807
        MichelHil
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 February 2019

          Hi ferris,

           

          Bedankt voor je reactie en dat je even met mij wil meedenken.

          Ja ik sta open om alles te proberen, kan ik dit zelf of moet ik hiervoor naar de Opel dealer?

          Ik heb gisteren de accupolen er 15 min af gehad, in de hoop dat het zichzelf zou resetten. Maar dit was niet het geval. Moest alleen mijn instellingen weer even aanpassen. :wacko:

          #18373071
          MichelHil
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 February 2019

            Even een terugkoppeling op mijn oude probleem..

            Volgens de Opel dealer kwam dit door omdat het zo heet was. Het kaartje was kapot gegaan.
            Nieuw kaartje gekocht met recente navi en alles deed het weer.

            Dus.. Met 30 plus even het kaartje eruit voor de zekerheid??‍♂️

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.