navigatie update grandland

Forumindex Forums Modellen Grandland X navigatie update grandland

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18552695
    pjotter
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 November 2013

      Ondanks vele reactie kon ik mijn navigatie gewoon updaten bj 2020 van mijn grandland X via my opel usb stick in de pc de instructie volgen en

      daarna plaatsen in de auto en de update werd uitgevoerd

      IMG_1224

      IMG_1226

      #18552697
      Hans GLX
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 May 2018

        Pjotter, mooi dat de update gelukt is. Maar waarom krijg je die update niet gelijk bij de dealer, als je daar komt voor een jaarbeurt? Ik herinner me nog dat mijn dealer het niet wilde doen, omdat het volgens de monteur, veel te omslachtig was, door de vele klanten…Ik had de Grandland nieuw in dec 2017, tot okt 2020.

        #18552701
        jopsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 May 2019

          proficiat Pjotter

          #18552708
          pjotter
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2013

            Via deze link kun je zien of er update aanwezig zijn https://sites.google.com/view/nac-rcc/system/nac/wave-2

            mocht het niet lukken deze heeft ook dezelfde kaarten  als peugeot http://download.tomtom.com/OEM/PSA/MAP/PSA_map-eur_26.0.0-r0-NAC_EUR_WAVE2.tar

            #18552761
            Dorre
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 December 2016

              In je app kan je ook zien op er een nieuwe update is. Via het autosymbool boven aan en dan bij Updates

              #18553547
              fan1966
              Deelnemer
                Lid sinds:
                22 December 2016

                Ik probeer de navigatie te updaten met schakel wagen kun je start onderbreker uitzetten maar hoe gaat dit bij hybride automatisch uit 2022

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.