Ik ben in het bezit van een Opel Insignia uit 2010 en wil graag het originele navigatie systeem vervangen voor een aftermarket systeem. Nu heb ik begrepen dat wanneer je dit doet de knoppen op de middenconsole niet meer werken, dit omdat er af fabriek een originele navigatie in zat.
hebben jullie hier ervaring mee en wat zou dan de beste keus zijn qua aftermarket systeem
er bestaan Chinese systemen die de bestaande unit kunnen vervangen en waarbij alles in principe blijft werken.
maar waarom zou je dat in hemelsnaam doen???
als je niet tevreden bent van de DVD800, hang dan een TomTom of zo aan de ruit. Wat ik eigenlijk gek zou vinden, maar dat is nog altijd beter dan aftermarket units
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar een goed werkend origineel systeem inwisselen voor een systeem waar je maar moet afwachten of alles werkt, vanwege een achteruitrijcamera !!! Ik zou het niet doen.
Heb je toevallig al actie ondernomen? We hebben in die van ons het cd300 systeem zitten. En ben druk bezig me te oriënteren op vervanging.
Vooral voor de integratie met de telefoon maar navigatie zou als extraatje natuurlijk ook prettig zijn.
Gegroet
Oskar
Kijk eens op http://www.caraudioexpert.nl
Hier kwam die van mijn Cruze ook vandaan, en volgend jaar komt hij ook in de Insignia met achteruitrijcamera.
Ik wil alleen graag DAB+ maar weet niet of dat erop zit.
Auteur
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.