navigatie siemens ncdr 1100 ? vervanger?

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen navigatie siemens ncdr 1100 ? vervanger?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    djplan
    Deelnemer

nu mijn auto weer helemaal top rijdt wil nog 1 ding veranderen en dat is onze navigatie systeem type radio is siemens ncdr1100.
      want die leest namelijk geen originele cds?
      en gebrande cds pakte die eerst wel en nu leest die maar een paar als eers kon ik alle merken erin gooien en nu pakt die alleen sony cds
      en nu laatste tijd helemaal niks allen de oude gebrande sony cds?

is er een mogelijkheid om een mp3 lens erin te plaatsen die ook navigatie leest
      of is er een andere type radio met navigatie ? mp3 is niet zo erg nodig maar zou wel handig zijn.
      ik wil geen klapscherm of iets raars gwn in me boordcomputer een lekkere navigatie

wat is het beste te laten doen ? laten nieuwe lens plaatsen en als mogelijk is met een mp3 lens of als julie een nieuwere type kenne die ik kan kopen wil ik dat ook wel doen

nog even domme vraagje hoe haal die radio ook los ? ik zie 4 van die rare schroefjes ?

PVB
      Deelnemer

Antwoord op het domme vraagje:
        Voordat je de NCDR1100 eruit haalt de accu loskoppelen want het schijnt dat deze radio heel snel kapot gaat.
        De vier imbus schroeven eruit draaien en dan met radiopinnen of vier spijkers de radio eruit trekken.
        Mocht je de radio willen verkopen dan even bij de dealer met tech2 de radio vrij laten schakelen.
        Nieuwe lens plaatsen is uiteraard mogelijk alleen zijn die er niet voor mp3.
        Er zijn genoeg radio’s met navigatie maar dan werkt je display niet.
        Overigens zonder NCDR1100 werkt je boardcomputer ook niet meer.

StinG

misschien is dit een optie ?

http://link.marktplaats.nl/479701660″ onclick=”window.open(this.href);return false;

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.