Navi 900 spraakbesturing?

Forumindex Forums Modellen Insignia Navi 900 spraakbesturing?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243195
    Relfie
      Lid sinds:
      16 February 2012

      Hallo,
      Kan iemand mij vertellen of de spraakbesturing van de navi 900 ook Nederlands verstaat en zo ja,werkt dit goed?
      Gr. Relfie

      #17941390
      Michael01
        Lid sinds:
        3 January 2012

        Beste Relfie,

        Bij mij werkt het prima. Gewoon in het Nederlands. Wel ff paar keer stoeien en proberen, maar het gaat mij inmiddels goed af.

        #17941389
        Relfie
          Lid sinds:
          16 February 2012

          Hallo michael 01
          Dankjewel voor je antwoord, fijn dat het goed werkt, ben me al helemaal aan het verdiepen in de insignia, zal nog ongeveer 5 a6 weken moeten wachten, rijd jij ook een insignia?
          Gr. Relfie

          #17941391
          Michael01
            Lid sinds:
            3 January 2012

            @Relfie wrote:

            Hallo michael 01
            Dankjewel voor je antwoord, fijn dat het goed werkt, ben me al helemaal aan het verdiepen in de insignia, zal nog ongeveer 5 a6 weken moeten wachten, rijd jij ook een insignia?
            Gr. Relfie

            Ik heb zelf de Insignia Sports Tourer 1.4 eco..

            Niks mis mee. Heb de auto ff ruim twee maanden en de eerste 7000 km zit er bijna op.

            #17941392
            opelastra-user
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 June 2012

              Hoi,

              Vraag. Ik heb net een Opel Astra met navi 600 die ik wil gebruiken met iphone via bluetooth. Als ik de toets bedien op het stuur om een nummer te bellen dan wil ik dat die de spraaksturing van de iphone gebruikt en niet de interne.

              Kan je dat instellen.

              Alvast bedankt.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.