NAVI 900 – nog niet alle wegen op de SD-kaart

Forumindex Forums Modellen Insignia NAVI 900 – nog niet alle wegen op de SD-kaart

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Patrick71

Maandag mijn nieuwe Insignia met NAVI 900 opgehaald. Verwachting was dat de navigatie up to date was.
      Maar de ‘nieuwe’ A2 van Amsterdam naar Utrecht en de nieuwe ring van Utrecht staan er niet op! Dat is toch al een tijdje klaar.
      Vreemd voor een nieuw navigatiesysteem. Het lijkt er op dat er al enige tijd gene update is verschenen.

Michael01

Ik merk ook dat er aardig wat wegen niet op de kaart staan. Mijn Insignia is nu twee maanden dus het zal hetzelfde systeem zijn. Zag wel bij Navteq dat er enorm veel gevraagd wordt voor een kaart update. volgens mij rond de € 170,- Als dat zo is vind ik dat ronduit schandalig. Auto’s met een tomtom systeem zijn veel minder kwijt. Misschien zit ik ernaast maar dat hoor ik dan graan van andere Insignia gebruikers die een update hebben aangeschaft.

ducatif1
        Deelnemer

Zowel met de ingebouwde navigatie van mijn oude Vectra als de 2011 Insignia moet je ervan uitgaan dat je ca 1 tot wel 2 jaar achterloopt met de navigatie. Op de een of andere manier heeft Navteq met ingebouwde navigatie systemen een behoorlijke achterstand.

red2003

Er zijn gratis programma’s waar je zelf de wegen kan toevoegen. Heb je wel enige kennis van zaken voor nodig. als voorbeeld http://www.routeconverter.de/releases/en” onclick=”window.open(this.href);return false;.
            Gratis te downloaden en te proberen.
            Succes

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.