Navi 900 en display starten niet meer op

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Navi 900 en display starten niet meer op

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    r.versfeld
    Deelnemer

Mijn Navi 900 start na “thema update” met cd niet meer op. Het lijkt alsof hij geen spanning krijgt. De update was gereed 100 % en dan schakelt de navi zich uit en doet dan een restart. Alles leek goed te gaan hoorde een paar klikjes maar toen bleef het stil. Dacht meteen dat er een zekering stuk. Handleiding erbj gepakt en de zekeringen die aangeduid waren voor Radio (nr4) en Infotainmentsyteem (nr5) bekeken maar deze waren niet stuk. Ook Prefuse: radio, infotainment, beeldschermen (nr18) gecheckt. Wat mij ook opvalt is dat er geen geludsignaal meer klinkt tijdens parkeren of wanneer geen gordel wordt gedragen.

Kan iemand mij misschien helpen en vertellen wat ik over het hoofd zie?
      Suggesties zijn altijd welkom.

Groet Rick.

Astra GTC bouwjaar 2012

Firezi
      Deelnemer

Je kan eens proberen om de knoppen 1 en 5 (of 1 en 6) een tijdje gelijktijdig ingedrukt te houden.
        Daarmee reset je het systeem.

r.versfeld
        Deelnemer

@Firezi Bedankt voor deze tip, maar in mijn geval heeft het helaas niet geholpen :( . Ik ga de defecte computer (module) vervangen door een Android 5.1 multimedia-systeem is een stuk goedkoper dan de Navi 900 Opel. Het apparaat kent vele extra mogelijkheden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.