Navi 600

Forumindex Forums Modellen Insignia Navi 600

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
  • Auteur
    Berichten
  • #17929756
    prinand
      Lid sinds:
      30 May 2009

      ik heb mijn SD kaart uit polen ontvangen met de volledige kaart van europa voor de Navi 900/600, en het werkt prima…
      betere prijs dan de 179 euro die ze je officieel willen laten betalen ;)

      #17929757
      Kubra
        Lid sinds:
        2 June 2012

        @prinand wrote:

        ik heb mijn SD kaart uit polen ontvangen met de volledige kaart van europa voor de Navi 900/600, en het werkt prima…
        betere prijs dan de 179 euro die ze je officieel willen laten betalen ;)

        Maar heb je op NAVI 600 dan ook 3D view?

        #17929758
        Kubra
          Lid sinds:
          2 June 2012

          @Kubra wrote:

          @prinand wrote:

          ik heb mijn SD kaart uit polen ontvangen met de volledige kaart van europa voor de Navi 900/600, en het werkt prima…
          betere prijs dan de 179 euro die ze je officieel willen laten betalen ;)

          Maar heb je op NAVI 600 dan ook 3D view?

          Ben er al achter. Bepaalde opties, waar onder 3D, worden bepaald door de hardware…

          #17929759
          bartt0805
            Lid sinds:
            15 June 2012

            Weet iemand of de zoom-functie (uitzoomen maar vooral inzoomen) op wat voor manier te veranderen is?
            Bij mij werkt ie bedroevend slecht. In en uitzoomen gaat van 100m ineens naar 1km. Geen tussenstap of traploos, maar in één stap.
            En soms wordt er helemaal niet ingezoomd.
            Dat is op wegen van 3 km of langer er lastig, zeker als er bochten in zitten waar je wat voor zou moeten afremmen.
            Als je op het scherm zo’n bocht kan zien aankomen….. zou dat erg handig zijn en veilig. ‘s nachts dus vooral.
            [ geen vraag ook de nachtkleuren….. kan ik niet vinden :sleeping . Toegestane snelheid op het scherm….. niet te vinden. of gewoon niet beschikbaar :sleeping ]
            Ik had een Nokia op Symbian met Sygic Mobile….. daar verlang ik sinds Navi 600 naar terug.
            Maar deze Navi 600 zat in een pakket. In mijn Astra Edition met Selection+ pakket en Bussines pakket.

            #17929760
            bartt0805
              Lid sinds:
              15 June 2012

              O ja, 3D view met Navi 600? Nee, niet mogelijk, in mijn Astra (7 maart op nieuw kenteken).
              Zou ook een stuk prettiger navigeren denk ik.

              #17929761
              opelastra-user
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 June 2012

                @svbezooyen wrote:

                Hallo,

                Ik heb sinds 3 weken een Insignia Business met Navi 600. Ik heb voor 60 euro op Ebay Duitsland een Navi 900 kaart gekocht (nieuw en origineel verpakt). Daarmee gelijk heel Europa. Ook de andere functies komen volgens mij beschikbaar maar moet dat binnenkort nog even uitzoeken.

                http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=navi+900&_sacat=See-All-Categories” onclick=”window.open(this.href);return false;

                Groeten,

                Sander

                Hoi, Ben benieuwd of het gaat werken. Ik krijg binnenkort Astra met navi 600 benelux en wil hem naar EU upgraden.

                Groeten,

                Andre

                #17929762
                LuckyShot
                  Lid sinds:
                  22 November 2012

                  Heeft iemand enig idee hoe je de achtergrond verlichting kunt instellen/dimmer. Het is in het donker net of je met een bouwlamp in de auto zit.

                  #17929763
                  RunningArchie
                    Lid sinds:
                    21 October 2011

                    De achtergrondverlichting gaat (in de Insignia) mee met de verlichting van het dashboard. Hier zit wel een vertraging in.
                    Je kan ook altijd nog overgaan op nacht-mode.

                    #17929764
                    jcvanroekel
                      Lid sinds:
                      12 December 2012

                      Hallo,

                      Ik heb een NAVI900 Europa kaart voor mijn NAVI600 systeem. De kaart is origineel en werkt. Nu heb ik ergens gelezen dat de kaart het maar 600 mijl zou doen. Daarna zou je via de Navteq website je kaart moeten activeren. Weet iemand of dit inderdaad zo is, of blijven originele kaarten het gewoon doen?

                    9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.