Navi 600 invoeren tijdens rijden

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Navi 600 invoeren tijdens rijden

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    andy8908
    Deelnemer

Hallo,

Ik heb een Meriva B met het systeem Navi 600. Echter kan ik geen bestemming invoeren tijdens het rijden maar bij mijn vorige Meriva B met CD 500 kon dat wel. Weet iemand een oplossing dat je tijdens het rijden een bestemming kunt invoeren?

Ik hoor het graag

Astra H OPC-Line
      Deelnemer

Hoi Andy,

Klopt is en beveiliging.Misschien dat dealer blokkering eraf kan halen.
        Je hebt immers toch nog garantie?
        Moet wel origineel uitleesapperatuur hebben daar hebben ze volgen mij snap on?
        Moet je kijken of dealer m kan vrijgeven is veiligheidsblokkering.
        Als je stil staat gaat t wel.

christiaan85

Bij mijn cd70 systeem was dat ook zo.
          De dealer heeft hem toen voor 25 euro uitgezet waardoor je tijdens het rijden je gang kan gaan. Hij gaf toen wel aan dat de cd70 het laatste type was waarmee dat kon.
          Ik hoop dat het lukt, ik irriteerde mij mateloos aan die veiligheidsfunctie.

Andre_Ede

Kost je wel een boete als je betrapt wordt tijden het bedienen tijdens het rijden. (staat gelijk aan het bedienen van je telefoon)
            In Duitsland ben je zelf altijd schuldig als je de navigatie bediend en je betrokken raakt bij een aanrijding, net als bij geen winterbanden hebben in Duitsland als de weersomstandig heden dit vereisen.

effe terinfo ;)

johanhummer9
            Deelnemer

Dan zeg je gewoon dat je de frequentie van de radio aan het wijzigen was

QuinJ
              Deelnemer

Ik ga dat bij mij ook maar eens aanpassen. Ik weet niet wat gevaarlijker is. Tijdens het rijden de navi van je auto aanpassen of uit nood maar google maps gebruiken op je telefoon, omdat je toch wat moet.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.