Natte vloerbedekking…Help!

Forumindex Forums Modellen Astra Natte vloerbedekking…Help!

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Astragz16se

Dus Roel je moet toch de MOD toepassen. Ik ben er nog niet aan begonnen helaas die van mij lekt wel erg veel kvs moet ik zeggen. ik heb gister zeker wel 750ml bijgevuld. Ik had het eerst druk met wat andere dingen. Ik heb gisteren ook mijn motorsteun vervangen.

midnight black
      Deelnemer

Zo dat lijkt wel een behoorlijk kwaaltje, die lekke kachelradiateur: mijn Zaffi heeft er ook last van :swear
        Binnenkort als het weer wat beter is er ook maar eens naar kijken…

Astragz16se

Roel is het nog gelukt?
          Ik ga waarschijnlijk mijn astra verkopen. Ik ga het wel eerst maken natuurlijk. Ik blijf steeds problemen krijgen met die kut auto.
          Eerst verwarming problemen, airco pomp jaar geleden vervangen, motorsteunen, versleten nokkenas en nu heb ik een rammelend onderstel dus dat moet ik ook nog uitzoeken.

Roel
          Deelnemer

Ja tot nu toe is het nog droog. Ik kan er verder niks aan doen want die modifcatie kan er gewoon niet tussen zoals ik al zei. De radiateur zat niet lekker tegen de inkomende pijpjes aan. Nu heb ik er een dik stuk karton voor gezet dat de radiateur lekker op zn plaats blijft en de pijpjes er recht voor zitten. Werkt perfect! Het blijft droog! Je hebt er denk ik niks aan maargoed…

Astragz16se

Okee. Ik zal eerst kijken wat er nou precies lekt voordat ik iets ga kopen. Ik ben er nog niet aan begonnen omdat het vreselijk koud buiten was.

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.