Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Natte vloer (hoek) achter de bestuurdersstoel (help)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 oktober 2015 om 13:06 #17273941
Beste allemaal,
Ik heb sinds een jaar een Vectra C (Sedan) uit 2003 die mij prima bevalt. Maar nu was ik afgelopen weekend de bolide aan het schoonmaken en toen kwam ik er achter dat de vloer achter de bestuurdersstoel nat is, precies in de hoek tegen de wielkast aan. Nu heb ik de hemel en de deur achter al afgevoeld maar ik kan geen water bespeuren, ook zie ik geen water bij mijn reservewiel. Kan het zijn dat het van onder komt? De rubberen dop in de bodem ziet er naar mijn idee goed uit en lekt niet, al hing er gisteren wel een druppel water aan. Weet iemand van jullie wat hier aan de hand is? Ik weet het namelijk niet meer.
groet,
Dennis
20 oktober 2015 om 17:22 #18299683Heb precies het zelfde probleem (vectra b ’99)
heb nog niks kunnen vinden.mvg,
Mitchell20 oktober 2015 om 17:44 #18299684Is het echt zeiknat of een vorm van condens? Het beste kun je de vloerbedekking verwijderen (ik durf niet te zeggen of die bij een Vec C uit 2 delen bestaat, anders is het nog een heel karwei) En dan met een tuinslang op onderzoek uit, met zijn 2en dit karweitje doen is natuurlijk makkelijker. Succes.
20 oktober 2015 om 21:49 #18299685Dan ga ik maar eens op onderzoek uit. Dank voor jullie antwoord..
21 oktober 2015 om 04:37 #18299686Kan via de achterdeuren komen.
Als rubbers niet (meer) goed aansluiten kan het naar binnen lopen.
Of tussen deurpaneel en stalen binnenwerk van je achterdeur.
Zit wel plastic folie tegen aangeplakt maar als die ooit los geweest is kan er ook water langs naar binnen druipen.
Ook wel eens gehad. Druipwater van de ruit loopt in de hoeken wel eens naar beneden als ruitrubber niet goed aansluit en loopt ergens langs naar beneden. Als het langs deze geplakte folie loopt en deze zit niet meer goed vastgeplakt dan loopt het naar binnen.
Vooral als je de auto beetje schuin geparkeerd hebt komt het voor.Andere mogelijkheid is dat hij ergens lekt in het losse gootje langs je dakrand of als je een dakraam hebt de afwatering niet goed meer functioneert en het niet via het slangetje maar elders wegloopt.
in ieder geval sucses met zoeken.
22 oktober 2015 om 16:12 #18299687Dank voor je reactie, ik ga mijn best doen!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.