Nat hemel Astra Station H(2007)

Forumindex Forums Modellen Astra Nat hemel Astra Station H(2007)

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269081
    J4nnes
      Lid sinds:
      17 September 2014

      Hallo Allemaal,

      Vandaag zag ik helaas dat we een natte plek hebben in de hemel van de auto geheel tegen de achterklep aan.
      Is dit een bekend probleem bij de astra h?

      Nu dacht ik zelf aan lekkage bij de antenne van buitenaf lijkt dit goed dicht te zijn om zeker te zijn zal het hemel er geheel uit moeten
      is dit goed zelf te doen?
      Of bij de overgang electra van achterklep naar auto hoort dit zo te zitten?

      of rubbers die niet geheel lekker zitten maar dit leek me niet voor de hand liggend.
      Het achterste stuk van de hemel kreeg ik los maar kon het nog niet ontdekken.

      Lokale garage gaf aan het eerst te moeten onderzoeken circa €150 onderzoekskosten vervolgens is er nog niets gerepareerd dat komt er dan nog bij.

      Iemand tips om dit zelf te kunnen fixen of een goed adres in het Westland die het voor een “leuke prijs” kan oplossen.:)

      Groetjes J4nnes

      #18260852
      screamhouse
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 March 2014

        Zit het niet bij je antenne?

        #18260853
        J4nnes
          Lid sinds:
          17 September 2014

          @screamhouse van buiten is het niet te zien de gehele hemel moet er dan denk uit geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg.

          #18260854
          screamhouse
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 March 2014

            Ik heb ooit zo’n setje met een soort bandenwippers gekocht, daarmee kun je iig het harde gedeelte eraf krijgen. Rubber lijkt goed te zitten. Je kan hem eens losmaken en kijken of er water zit, maar lijt me meer van boven te komen.

            #18260855
            Astra 1.4 NZ
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 December 2011

              Rubber zit niet goed.. Die moet wat dieper..

              #18260856
              J4nnes
                Lid sinds:
                17 September 2014

                @ Astra 1.4 NZ sorry je bericht niet gelezen vorig jaar maar was wel de oplossing! Toch bedankt!

                #18260857
                dark-divx
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  20 November 2005

                  of via je 3de remlicht.
                  keer uithalen, het zand van de rubbers wegvegen en er terug insteken.

                  #18260858
                  johanhummer9
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 May 2011

                    Dakrails , waar je de dakdragers inklikt, heb dit probleem een keet eerder gezien

                    #18260859
                    opel-mark
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      6 March 2011

                      ik vraag me trouwens af of het bij het rubber van de raaddoorvoer ligt, bij mij zit hij op dezelfde manier vast, maar ik heb wel gemerkt dat er bij mij ook wel wat speling op het rubber zit, een randje sileconenkit kan natuurlijk nooit kwaad, ouder wordende rubbers krijgen altijd wat speling.

                      En het rubber van het antennevoetje is prijzig (ongeveer 12 euro) en een hoop werk, beter eerst de simpelere oorzaken uitsluiten.
                      bij mij was er van de week namelijk ook wat vocht aan de binnenkant na alle hoosbuien van deze week.

                      #18260860
                      SimpleFace
                        Lid sinds:
                        14 July 2014

                        @J4nnes wrote:

                        @ Astra 1.4 NZ sorry je bericht niet gelezen vorig jaar maar was wel de oplossing! Toch bedankt!

                        Heren, het is al opgelost zoals we kunnen lezen. Het heeft gelegen aan de elektra doorvoor rubbers.

                        #18260861
                        opel-mark
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          6 March 2011

                          Dat lijkt bij mij ook het geval te zijn, na al de hoosbuien van de week was er wat vocht aan de binnenkant, even wat sileconenkit tussen gedaan en het lijkt weer droog te zijn, blijkbaar ontstaat er wat ruimte door veroudering, iets om in de gaten te houden.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.