nare vrienden

Forumindex Forums Modellen Omega nare vrienden

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211181
    Botho
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 May 2009

      Hallo heren, Ik heb een maatje die niet zo van opel houd. Nu krijg ik om de haverklap mailtjes met gecrashte opels. Dit zat dus vanmorgen in mijn mailbox. Je zou ze toch wurgen!!!!






      Hier nog een link met een stel knuppels achter het stuur!!
      http://www.tubezik.com/watch.php?type=youtube&v=p77kgOT61NI

      #17508714
      martijn_maja
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 April 2006

        zijn dat geintjes van hem naar jou toe? want vrienden respecteren elkaar toch? een keer is leuk daar kan ik wel om lachen, maar als ik altijdvan die mailtjes zou krijgen zou ik daar wat van zeggen tegen tegen die vriend. gr,martijn

        #17508715
        Botho
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 May 2009

          origineel gepost door martijn_maja
          zijn dat geintjes van hem naar jou toe? want vrienden respecteren elkaar toch? een keer is leuk daar kan ik wel om lachen, maar als ik altijdvan die mailtjes zou krijgen zou ik daar wat van zeggen tegen tegen die vriend. gr,martijn

          hahahaha,jawel. had een filmpje gestuurd met een omaatje dat haar golfje 1 heel lullig tegen een andere wagen crashte. Hij is namelijk hardcore golf lover. Vinden het leuk om elkaar te pesten. Zelf ben ik niet zo van de golf haat. Ik heb een bloedmooie golf 2 rally gehad die ik helaas van het talud of rolde. Vraag met niet hoe ik het voor elkaar kreeg maar het was serieus huilen geblazen!!!

          #17508716
          martijn_maja
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 April 2006

            oh je loopt gewoon te ouwehoeren:P. ik dacht dat je serieus was:vertag, ja dan kun je het terug verwachten :D

            #17508717
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              origineel gepost door Botho

              origineel gepost door martijn_maja

              Hij is namelijk hardcore golf lover.

              Dat is pure jaloerzie :vertag

              :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry-offtopic-offtopic:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

              #17508718
              Botho
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 May 2009

                hahahahhahahaha

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.