Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › naafgat te klein… uitdraaien?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 oktober 2010 om 20:01 #17748270
origineel gepost door 0Rudy0
ja zit ook met het probleem..k heb 19inch audi wielen liggen..die wilde ik onder me vectra kwijt..maar hier in de buurt geen bedrijven met grote draaibanken de draaibanken hier in de buurt kunne net 425mm kwijt. dus k denk dak me idee maar in de doofpot steek haha
gr.Jammer dat je in zeeland woont.
Op mijn werk kunnen we tot 20″ uitdraaien.
Maar dat is in de buurt van arnhem.28 oktober 2010 om 21:14 #17748271origineel gepost door 14XE
we hebben een swift erbij,bouwjaar 2010ik had nog opel velgen met winterbanden liggen,het past maar heb het niet gedaan ivm met het naafgat.
in tegenstelling tot anderen hier op het forum wil ik graag veilig rijden ipv zoiets hebben het zal wel goed gaan.:sleeping
heb via via een setje stalen swift velgen geregeld met nieuwe winterbanden.
en de oude wintervelgen gaan weer op de corsa,simpel zat
ik heb ook nog een setje stalen swift velgen liggen :thumbup als extra? haha
3 november 2010 om 17:04 #17748272origineel gepost door Onderbroekie
ff tussen door, wat mogen die stalenvelgen voor een corsa b nu wel kosten? met/of zonder bandjes??Een gebruikte set…..MAX 100 euro. Ligt aan de staat.
Voor een Corsa B is 14 inch wel mooi voor de winterwieltjes.3 november 2010 om 17:17 #17748273origineel gepost door CarloZz
origineel gepost door 14XE
we hebben een swift erbij,bouwjaar 2010ik had nog opel velgen met winterbanden liggen,het past maar heb het niet gedaan ivm met het naafgat.
in tegenstelling tot anderen hier op het forum wil ik graag veilig rijden ipv zoiets hebben het zal wel goed gaan.:sleeping
heb via via een setje stalen swift velgen geregeld met nieuwe winterbanden.
en de oude wintervelgen gaan weer op de corsa,simpel zat
ik heb ook nog een setje stalen swift velgen liggen :thumbup als extra? haha
gooi op http://www.suzukiswiftclub.nl , ben je ze zo kwijt
3 november 2010 om 19:33 #17748274:thumbup ik zal er eens kijken bedankt!
de winterbandjes worden morgen om de goede velgen gedraaid en kan ik ze van het weekend mooi onder de corsa passen…
4 november 2010 om 15:27 #17748275AnoniemLid sinds:
1 January 1970lang niet alle velgen gebruiken de passing van de naaf;):o
dus dat zou betekenen
dat je enkel op de bouten gecentreerd geen problemen kan /mag /hoeft te verwachten;)
met velgen gemaakt uit goed kwaliteit materiaaldus iemand hiero voor beunhaas uitmaken
is dan mischien ook niet op z,n plek;) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.