naafdoppen bbs astra g opc1

Forumindex Forums Modellen Astra naafdoppen bbs astra g opc1

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    x16xe

Hallo,

Weet er iemand welke maat (buitenmaat / klemmaat ) de naafdoppen zijn van de orginele bbs geleverd op bijvoorbeeld de opel astra opc1 x20xer ?
      Ik zie op marktplaats verschillende aanbieders met doppen voor +/- 15 euro. Een stuk vriendelijkere prijzen dan die van bbs zelf.

Zovast bedankt!

x16xe

niemand? ik kan het zelf niet opmeten omdat de velgen nog niet bij mij liggen …

astrid_fahrer
        Deelnemer

Voor een OPC I bbs RX velg:

De buitenmaat is ø70.6 mm
          De klemmaat is ø64mm

BBS artikelnummer is O0924467

x16xe

thanks! die info had ik dus even nodig. helaas heeft de marktplaats aanbieder deze maat niet :( orgineel bbs zal ook wel bbs kosten dus ik ga nog even verder kijken.

astrid_fahrer
            Deelnemer

Heb je nog wel de originele naafdoppen met gecorrodeerde BBS plaatjes?
              Je hebt tegenwoordig ook de mogelijkheid om die plaatjes van de naafdoppen af te halen en te vervangen voor erg mooie BBS stickers.

Ik en Engee van dit forum hebben dit ook gedaan en je bent voor een fractie van de kosten klaar en de BBS stickers gaan nog beter mee als het origineel :)

Engee
              Deelnemer

Klopt wat astrid_fahrer zegt;

De originele aluminium BBS plaatje van de naafdoppen afgehaald en 3D BBS stickers er weer op gemaakt.
                Foto van mijn 3D BBS sticker:

Ze zijn ook in verschillende kleuren te krijgen.

x16xe

kijk, dat ziet er netjes uit inderdaad. heb die oude doppen weggegeven in de veronderstelling dat ik wel ergens aftermarket die dingen kon krijgen maar niet dus. m.a.w. heb dus de complete doppen nodig die volgens mij in deze maat alleen door bbs zelf worden geleverd …

x16xe

naafdopjes zijn onderweg, waar heb je die stickers besteld? ik vrees dat de 2de hands dopjes die ik heb gekocht wel een beetje verweerd zijn namelijk.

Engee
                    Deelnemer

De verkoper waar ik ze destijds gekocht heb heeft ze niet meer zag ik.

Maar er zijn er nog genoeg te vinden:
                      http://www.ebay.nl/sch/i.html?_odkw=BBS&_armrs=1&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=BBS+sticker&_sacat=0

Dit was in ieder geval de beschrijving van mijn advertentie toen:
                      70mm RED Wheel Center Hub Cap Sticker Emblem CAR Tyre Badge Decals For BBS

Dus even de buitendiameter erbij invullen en dan zul je ze wel vinden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.