Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Na 1.5 maand een eigenaar tezijn van een Astra G.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 februari 2014 om 07:41 #17263887
Ik heb 1.5maand geleden een Opel Astra G 1.8 16V Met LPG gekocht de km stand stond al op 287.xxx.
eerst dacht ik van neh te hoog kmstand. Maar toen ik hoorde hoe de motor draaide (Soepel en geen gettik) had ik het toch maar gekocht
Voor 1100 euro.
Eerst dacht ik van het is een werkezeltje ik ga er niks aan doen gewoon oprijden en weg doen.
Maar na een paar keer heen en weer rijden naar werk begon ik de auto leuk te vinden het was pittig zelf op LPG.Dusja hier was mijn auto een dag na de aankoop.
Zelfde week heb ik smoke koplampen gekocht dat maakt al een enorm verschil.
Stootlijsten opnieuw zwart gespoten.
en een embleemloos grill gekocht.
Remus midden en eindemper gekocht op MP jammer genoeg maakt het geen verschil met het geluid het klinkt als een standaart uitlaat.
Gele mistlampen en wit/blauw koplampen lampjes gekocht.
Laatste benodigtheden wat ik heb gekocht op MP is, een airbag, asbak, hoedeplank en een OPC achterspoiler.
Nu is het nog zwart maar ik ga het rood laten spuiten.
Ik heb eerlijkgezegt nooit gedacht dat ik ooit een opel leuk zou vind maar dat was zo te zien wel het geval :D.
Ik heb nu totaal maar 250 euro verspild voor al deze MOD’s :D .
Dus lekker Cheap ook king: !!!5 februari 2014 om 08:18 #18215576Gefeliciteerd met je Astra en goed om te horen dat hij zo goed bevalt !
Leuke mod’s trouwens :thumb
Gr. Arjan
5 februari 2014 om 11:22 #18215577AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ziet er leuk uit hoor, nette spoiler ook. Wel vreemd dat die remus geen verschil maakt, zeker omdat je beide dempers hebt? Daar klopt iets niet aan..
Waarom heb je eigenlijk voor gele mistlichten gekozen, vieze kleur zeg! Verder top ding, en veel plezier ermee!
5 februari 2014 om 11:33 #18215578Nice!
Wat ligt daar voor fles in je motorkap ? Tussen de accu,kvs en ruitensproei?5 februari 2014 om 12:01 #18215579@Dantji wrote:
Nice!
Wat ligt daar voor fles in je motorkap ? Tussen de accu,kvs en ruitensproei?+ 1. Viel me ook gelijk op.
5 februari 2014 om 12:02 #18215580@pixels66 wrote:
Ziet er leuk uit hoor, nette spoiler ook. Wel vreemd dat die remus geen verschil maakt, zeker omdat je beide dempers hebt? Daar klopt iets niet aan..
Waarom heb je eigenlijk voor gele mistlichten gekozen, vieze kleur zeg! Verder top ding, en veel plezier ermee!
Haha ik dacht zovan lekker apart daarvoor had ik geel gekozen. Ik heb beide dempers eronder gezet maar bijde zijn gwn van remus.
5 februari 2014 om 12:04 #18215581@Dantji wrote:
Nice!
Wat ligt daar voor fles in je motorkap ? Tussen de accu,kvs en ruitensproei?Dat is koelvloeistof het was bijna leeg dus moest ik een beetje bijvullen.
5 februari 2014 om 12:20 #18215582Zo begon het met mijn wagen ook, eerst een tijdje (bij mij 2 weken) lekker in rijden daarna begin je de wegen leuk te vinden en ga je hobbyen.
Tegenwoordig zit er in mijn wagen een PC met alles erop en eraan en ben ik bezig met mistlampen, cruise control, remote ignition etc etc etc.Ik wil alleen denk een andere midden demper, de remus uitlaat die eronder hangt maakt weinig geluid (net als bij jou)
Maar ach inlaat buis bij het luchtfilter op een kiertje zetten doet wonderen :) (al is wel dat het geluid van voren komt)5 februari 2014 om 14:15 #18215583AnoniemLid sinds:
1 January 1970Nice….nog eentje die de “microbe “te pakken kreeg. Ook hier was de affiniteit met Opel ook niet zo geweldig hoor, tot…..Khioawan in ons leven kwam. Tja…ze is oud zeker en vast, maar het blijft gewoon een leuk karretje zonder problemen en je kan er lekker veem zelf aan sleutelen!!! ;)
5 februari 2014 om 20:27 #18215584uitlaat ziet er nog goed uit voor een 2de hands
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.