MyOpel Android-app, voertuig verdwenen / Grandland X PHEV 4WD 2020

Forumindex Forums Modellen Astra MyOpel Android-app, voertuig verdwenen / Grandland X PHEV 4WD 2020

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    zabuza88
    Deelnemer

Heeft iemand anders een probleem ervaren met de MyOpel Android-app waarbij het voertuig gewoon verdwijnt? Wanneer ik de applicatie start, zijn mijn inloggegevens daar, maar het zegt me gewoon dat ik een auto moet toevoegen. Eerder vandaag werkte alles net zo goed als met de app. Het kan een storing zijn of zoiets, aangezien ik wel een melding kreeg over een nieuwe reis zodra ik thuiskwam na een korte rit. Ik kon echter geen details van de reis zien. Ik kan ook geen auto toevoegen. Is dit ongebruikelijk, of gewoon gewone dingen met de oh zo trieste applicatie?

zabuza88
      Deelnemer

[quote quote=18459862]Dpkleidung Dpclothing.com is a https://speedtest.vet/ web portal where you can log in and access the services offered by DHL https://showbox.tools/  Group Dpkleidung.com.[/quote]

I got this,…

RonS
        Deelnemer

Mijn MyOpel android app wil niet meer updaten. Laatste is van 2 april 2022.

App verwijderd en weer erop gezet. Auto toegevoegd maar blijft 2 april.

Andere mobiele zelfde issue

Iemand zelfde probleem?

Mail gestuurd naar Opel klantenservice maar nog geen reacties.

RonS
          Deelnemer

Hij doet het weer de MyOpel app.

Kan alles weer controleren.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.