My Opel app en Opel connect

Forumindex Forums Modellen Mokka My Opel app en Opel connect

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18514347
    Jeremy
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 February 2023

      Goedemiddag!
      Gisteren na 13 maanden wachten mijn Mokka e eindelijk op kunnen halen.
      Het mocht even duren maar het was het wachten waard!

      Helaas heb ik wel ruzie met de my Opel app.
      Het lukt me niet om op afstand via de app de auto voor te verwarmen, het laden live te bekijken en de km stand te updaten.
      Als ik even heb gereden update de app wel de resterende km’s/percentage, het totaal gereden km’s en wat andere cijfertjes.

      Op afstand lukt dit allemaal niet en krijg ik een error.
      Alle services heb ik aangezet en geautoriseerd en mijn telefoon ook via Bluetooth verbonden met de Mokka.

      Iemand last van de dezelfde problemen gehad of mogelijk een oplossing?

      Op het forum lees ik dat de klantenservice bellen weinig oplevert dus ik hoop dat hier misschien iemand een oplossing heeft.

      #18515198
      Jeremy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 February 2023

        Bericht kan komen te vervallen.
        Geen idee hoe maar ik heb het aan de praat gekregen.

        #18548978
        dieter geleyn
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 December 2023

          Ik heb exact hetzelfde probleem. Telkens maar die 5min motor uit en vervolgens 15min rijden. Maar nog nooit werd dit afgerond. Doorgestuurd naar Opel, maar moet via externe dienst opgelost worden. Het zal weer zijn tijd duren, ondertussen moet ik wachten met laden van de wagen en zuipt hij benzine.

          #18554556
          ad nederlof
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 August 2024

            Ik lees dat het laatste bericht uit december 2023 stamt. Toen hebben we een nieuwe opel gekocht met het multimediasysteem. Het is lange tijd goed gegaan met het ontvangen van gegeven. We hebben het abonnement op de services remote control en e remote controle verlengd. Sinds enige tijd ontvingen we op de app geen informatie meer. Toen aan de slag gegaan met uitloggen. Helaas fout emailadres gebruikt. Toen wachtwoord gewijzigd….. het is een rommeltje geworden…… Opel zegt “het is de app” , wij kunnen niks doen. En daar sta je dan…….. Wij kan ons op weg helpen (met de app)

            groet

            Ad

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.