Muziek films

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Muziek films

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    nova….
    Deelnemer

Vraag…

Heb muziek flims gedownload maar er zitten FLV bestanden bij… klik je zo`n bestand open dan kom je uit bij Windows live movie maker.

Is er een manier om die muziekfilms te bekijken… bv via AVI,Windows media player of DivX ?

Grt

Erwin1987
      Deelnemer

heb je met vlc speler geprobeerd?

Erwin

nova….
        Deelnemer

Nee erwin..

Hebje misschien een link ervan?

kaneelschep
          Deelnemer

Als je de juiste codecs hebt moet je alles met alle players kunnen openen. Maar volgens mij moet flv het standaard al doen.
            Vlcplayer is wel ok, maar vind ik wel irritant doorspoelen ;)
            meneer google verteld mij zoals altijd weer meteen het antwoord: http://www.videolan.org/vlc/” onclick=”window.open(this.href);return false;
            Mocht ie niet willen spelen even kijken naar de klite codec set.
            zoals altijd gratis, up to date en altijd werkend.
            http://www.free-codecs.com/k_lite_codec_pack_download.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;. even de full van de nieuwste downloaden en installeren. hoop op next rammen ;)

nova….
            Deelnemer

Bedankt!

Roelof

FLV is een flash bestand en dus standaard geen codec. Met een beetje zoeken vind je vele FLV players maar ook FLV-AVI converters. Kijk anders even op http://www.vcdhelp.com waar alles over het converteren te vinden is.

Als het om Youtube filmpjes gaat kan je ook een Youtube ripper gebruiken.

kaneelschep
                Deelnemer

With the free K-Lite Codec Pack from codecpackguide.com you can play all audio … Ogg (.ogm .ogg .ogv .oga), MPEG-TS (.ts .m2ts .m2t .mts), Flash Video (.flv)
                  En daarom raadde ik die ook aan…
                  :thumb

Harjan

@Erwin1987 wrote:

heb je met vlc speler geprobeerd?

Erwin

Was ook het eerste wat bij mij op kwam! Speelt werkelijk alle bestanden af die ik wou afspelen.

nova….
                    Deelnemer

@Roelof.., klopt zijn filmpjes van youtube.

heb youtube Downloader en hij pakt de muziekfilms.. ik zet ze om Converteer,maar dan brand ik ze op een dvd en de dvdspeler in de auto kan ze niet afspelen.. Unplayable disc krijg ik te zien:hmmz
                      Terwijl de dvdspeler in de pc ze wel afspeelt? Via windows media player kan ik ze wel zien

Hoe kan ik ze ook zien in de auto?

Roelof

Naar wat converteer je ze?
                        De meeste huidige DVD spelers ondersteunen naast de standaard MPG formaten ook divx en aanverwanten, converteren naar bv. WMV zal bij veel spelers niet werken.
                        en natuurlijk kan het ook zo zijn dat je DVD speler in de auto alleen maar DVD formaten wilt afspelen.
                        Er zijn genoeg pakketten te vinden om vanuit div. videoformaten 1 DVD te maken, ik zelf gebruik daarvoor CovertX2DVD
                        http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/” onclick=”window.open(this.href);return false;

nova….
                        Deelnemer

Roelof bedankt voor de link de muziekfilms werken perfect in de auto… :thumbup het lange downloaden nemen we maar voor lief.

:wors :wors

Grt

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.