mute aansluiten voor carkit

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum mute aansluiten voor carkit

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    g.klijn
    Deelnemer

hallo ik had een vraagje die hier iemand vast wel weet ik wil een carkit inbouwen en dan moet je de mute aansluiten op de autoradio en op de bijgeleverde kabelboom die tussen de orginele kabelboom komt en de autoradio zitten 3 mogelijke aansluitingen maar welke moet ik nou hebben of kan ik gewoon de kabels proberen welke werkt( lijkt me een beetje gevaarlijk voor kortsluiting) ik heb de orginele opelradio cd met stuurwiel bediening de vdo cr500 wie het weet graag reactie

bvd gijs

sw_reijnders
      Deelnemer

als je geen versterker hebt, hoef je de mute niet aan te sluiten.
        Heb je een parrot?

g.klijn
        Deelnemer

of ik een versterker heb weet ik niet alles is nog orgineel opel het is een vectra b station sport edition van 2001 wel met overal boxen erin maar waarschijnlijk geen versterker of het moet orgineel opel zijn niks later ingebouwd of zo maar ook niks gevonden achter het dashboard gewoon de orginele stekkers op de radio maar dan hoet de mute niet aangesloten te worden?? de carkit is een nokia ck100 maar aansluitingen zijn volgens mij gelijk aan parrot

gr gijs

sw_reijnders
          Deelnemer

met een versterker en dikke boom boxen bedoel ik het echte knal werk ;)

maar nee die heb je niet.

klik het gewoon maar vast, dan zal die het wel doen.

sw_reijnders
            Deelnemer

heb je een parrot verloop stekker gehaald bij de Autoshop voor Opel=

Die heb je ook nodig om je display te behouden.

g.klijn
              Deelnemer

nee ik heb geen verloopstekker maar ik probeer hem eerst wel aan te sluiten en kijk wel ff wat hij doet in iedergeval alvast bedankt ik post nog wel ff het verdere verloop

gr gijs

sw_reijnders
                Deelnemer

extern display zit op het brede bovenste 3de deel van de ISO stekker.
                  dus ik kan je nou al vertellen, als je je carkit er tussen plugt (waarschijnlijk de 2 8 polige stekkers) gaat tie niet werken ;)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.