MrBlue stelt zich voor

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik MrBlue stelt zich voor

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    mrblue

Hoi Opel-forum leden,

Mijn naam is Dennis, alias MrBlue. Ik kom uit Den Haag en ben sinds 1,5 maand een trotse eigenaar van een Opel Astra Coupé 1.8 Bertone.

Er zullen later nog foto’s volgen van het interieur.

Dit weekend, 29-08-2015, de Angel Eyes koplampen aangesloten! Ben erg blij met het resultaat king:

Ik ben nog van plan om het e.e.a. te veranderen.
      – Xenon
      – Blinderen van achterruiten
      – Achterbumper verbreden, weet even niet meer hoe dit onderdeel heet
      – Mogelijk andere voorbumper

Ben ook nog opzoek naar ideeën, als iemand nog een leuk idee heeft hoor ik dit graag :angel

Groeten,

Dennis

bassie16V
      Deelnemer

Hey welkom.
        Dat is nog een nette coupe….

Dolby
        Deelnemer

Welkom op het forum. Hele mooi Coupe heb je daar. :thumb

ps: Als je een goed lichtbeeld wilt hebben met je mooi coupe zou ik als ik jouw was geen Angel Eyes nemen maar de Depo xenon projectors (plug&play) die hebben namelijk wel een goed
          en mooi lichtbeeld. zoek maar eens voor meer informatie hier op het forum. Het is maar een tip.

mrblue

Angel Eyes koplampen zijn gemonteerd! king:

nova….
            Deelnemer

Verbreden kan ? Maar denk dat je bedoelt een diffusor onder aan vast maken.. zoja wil je een mooie ga dan voor een van Lumma.

Spreek uit ervaring ;)
              En qua voorbumper zou ik zeggen rieger of alweer lumma of je coupe bumper houden en een JMS lip eronder… Zijn maar voorbeelden weet niet hoe dik je geldbuidel is :D :D

Mooie coupe!

mrblue

@Dolby wrote:

Welkom op het forum. Hele mooi Coupe heb je daar. :thumb

ps: Als je een goed lichtbeeld wilt hebben met je mooi coupe zou ik als ik jouw was geen Angel Eyes nemen maar de Depo xenon projectors (plug&play) die hebben namelijk wel een goed
                en mooi lichtbeeld. zoek maar eens voor meer informatie hier op het forum. Het is maar een tip.

Thanks, had in de tussentijd al Angel Eyes koplampen aangeschaft, ben toch wel blij met het resultaat. Binnenkort ga ik de Xenon aanschaffen.

@bassie16V wrote:

Hey welkom.
                Dat is nog een nette coupe….

Thanks! :angel

@nova…. wrote:

Verbreden kan ? Maar denk dat je bedoelt een diffusor onder aan vast maken.. zoja wil je een mooie ga dan voor een van Lumma.

Spreek uit ervaring ;)
                En qua voorbumper zou ik zeggen rieger of alweer lumma of je coupe bumper houden en een JMS lip eronder… Zijn maar voorbeelden weet niet hoe dik je geldbuidel is :D :D

Mooie coupe!

Nee ik bedoel geen diffuser, het gaat zijn (voor zover ik kon zien destijds) 2 kleine stukken die je links en rechts op de achterbumper monteert.

Edit: Ik geloof dat dion87 dit ook heeft. Heb een foto gevonden:

Thanks, goede tips! Ga er binnenkort even naar kijken, zie wel wat leuke voorbumpers inderdaad :thumb

Shane_Astra_g
                Deelnemer

Die 2 stukken op de achterbumper zijn van irmscher.

Shane_Astra_g
                  Deelnemer
                    mrblue

Ah ja ik zie het inderdaad!! Toevallig net een foto tegengekomen op het forum van wat ik bedoel:

Dan kan ik wat gerichter zoeken, bedankt :D

Shane_Astra_g
                      Deelnemer

Ja. ze zijn wel lastig te vinden hoor. Je moet echt geluk hebben. Kijk ook op ebay. Vaak staan er daar paar tekoop.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.