MP3 Intellilink 900 aantal

Forumindex Forums Modellen Insignia MP3 Intellilink 900 aantal

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Gerkro
    Deelnemer

Hallo,

Kon het niet vinden maar het zal vast al eens besproken zijn…. (alvast excuus dan).
      Ik heb de Insingia van halverwege 2014 en de bijbehorende intellilink 900.

Nu heb ik een micro-sd kaartje met een sd adapter gekocht van 64 gb met het idee om mijn cd collectie (of althans een gedeelte er van (voor zo veel er op kan)) in mijn auto als mp3 te kunnen beluisteren.

Nu had ik eerst om het eens te proberen 12 gb (iets van 2300 bestanden) er op te zetten en te testen….. nu lijkt dat goed te gaan tot ongeveer de helft van de mp3’s tot ongeveer de J alles wat ik aan artiesten hoger in het alfabet selecteer flipt de intellilink en krijg ik @ random een nummer en dan ook maar voor max 5 seconden????

Enig idee hoe dit kan, ik heb alles keurig netjes alles via iTunes laten rippen….

Is er een manier hoe ik zo veel mogelijk bestanden op de sd-card kan zetten en dus kan afluisteren in de Opel?

PS: het inmiddels 2 verhalen gelezen: 1. de intellilink kan 999 bestanden aan…. 2. de intellilink kan 10.000 bestanden aan?

Alvast heel hartelijk bedankt,
      Enorme muziek liefhebber!

druide
      Deelnemer

Dacht indd ook dat 999 het maximum was.

Andre_Ede

Bij mijn 600 ligt het ook op 999 stuks inclusief de mappen.
          10.000 heb ik nog nooit ergens vernomen.

Gerkro
          Deelnemer

10.000 komt geloof ik van de site van Opel…. Maar nu maak je me wel aan het twijfelen….

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gerkro
            Deelnemer

Vroeg me ook nog af of het 999 per opslag medium is of dat hij ze bij elkaar optelt eenmaal aangesloten? Bedoel: zou een partitie op het sd-kaartje wel kunnen regelen?

Iemand daar ervaring mee?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.