Motorswitch probleem

Forumindex Forums Modellen Tigra Motorswitch probleem

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209596
    Poekel
      Lid sinds:
      21 March 2009

      Omdat mijn x14xe op de klippen was gelopen (scheur in het onderblok) is er een vervangende motor in gekomen.

      Ik wilde een X14XE hebben, en die is mij door een schadebedrijf beloofd. Ik blij, motor naar de garage gebracht en wachten maar. Wat blijkt nu; Dat bedrijf heeft een X16XE geleverd! En dat loopt niet met de ECU van de 1.4. Dus heb ik gevraagd of ze de sleutels, uitlezer en ECU op konden sturen.

      Ze hadden alleen de ECU nog liggen. Maar ja, als die erin zit start de Tig wel, maar loopt hij paar seconden en dan gaat hij weer uit…

      Wat moet ik nu doen? Ze hebben de uitlezer etc. niet meer, en ik ben een beetje wanhopig aan het worden…

      #17479140
      miketje
        Lid sinds:
        14 September 2008

        ik heb dezelfde probleem gehad, je moet de transponder en de lezer van de donorauto ook hebben. dan zal die het gewoon moeten doen.

        mocht je niet eraan kunnen komen dan heb ik nog een compleet setje liggen van een x16xe.

        #17479141
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Ehhh..

          De X14XE en X16XE kun je op de zelfde computer laten lopen zonder enig probleem.

          Ze werken met de zelfde waarden.

          belangrijk is dat de Injectoren van de X16XE wel worden gebruikt.

          Willem

          #17479142
          Poekel
            Lid sinds:
            21 March 2009

            origineel gepost door wim-v6
            Ehhh..

            De X14XE en X16XE kun je op de zelfde computer laten lopen zonder enig probleem.

            Ze werken met de zelfde waarden.

            belangrijk is dat de Injectoren van de X16XE wel worden gebruikt.

            Willem

            Hij geeft met de oude computer (de x14xe computer) dat de toerentalsensor stuk is. Maar die heeft de garage vervangen en hij geeft het nog steeds aan. Hij loopt er niet goed op. De storing blijft erin zeg maar. En btw; de uitlezer, sleutels en ECU zijn één geheel heb ik begrepen…


            @miketje
            ; Wat wil je voor dat setje evt. hebben?

            #17479143
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              is geen 1 geheel.

              in je sleutel zit een transponder
              lezer zit onder je contact slot
              Computer zit rechts in de A stijl.

              Deze moeten wel op elkaar zijn ingesteld, anders doet ie gewoon NIKS!!!

              Willem

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.