motorstoringslampje brandt onregelmatig

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila motorstoringslampje brandt onregelmatig

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    marc1766

Krijg de ene keer wel een oplichtend lampje te zien, andere keren weer niet.
      Auto trekt goed door in hogere toerental, maar lijkt in te houden in lage toerental.
      automatisch terugschakelen doet het alleen met kick down, anders blijft het mijn inziens te lang hangen in hoge versnelling, soms moet ik zelf terug schakelen.
      Zo rijd ik weken zonder dat er een lampje brandt, andere keren dat het dagen achtereen brandt en blijft oplichten onder het rijden.
      Het betreft een opel meriva 1.6 xep 2007 met 52 dkm

Waar zou het probleem kunnen liggen?

bart-gsi
      Deelnemer

Als hey motorstorings lampje opgebrand heeft blijft de foutcode opgeslagen tot deze verwijderd wordt ofdat de ecu gereset wordt… Dus het beste wat je nu kunt doen is laten uitlezen met opcom of tech 2

Nick-GSI
        Deelnemer

uitlezen dan weet je wat er is

marc1766

Zijn er mensen in de omgeving van Veghel waar ik de auto kan laten uitlezen?
            Lampje brandt namelijk niet altijd, zo zijn er weken dat er niets aan de hand lijkt te zijn, en dan opeens is het weer terug. De auto houdt dan in bij optrekken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.