Motorstoringslampje astra x16szr

Forumindex Forums Modellen Astra Motorstoringslampje astra x16szr

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Tjoppebob

Hallo,

Sinds een tijdje gaat mijn motorstoringslampje branden. Dit gebeurt na een tijdje rijden als ik stil ga staan, ongeveer 5 minuten. Dus bij stationair draaien. De auto rijdt verder goed en zie geen verschil. Als ik het contact uitzet en gelijk weer aanzet, dan verschijnt het lampje weer. Als het contact voor langere tijd uit staat, dan duurt het weer ietsje langer voordat hij aan gaat. Wie weet wat het kan zijn?

Tjoppebob

Wie weet welke storing kan optreden, waardoor het motorlampje gaat branden bij stationair draaien. Dat is dan tenminste na een stukje rijden en dan stoppen???

koenelsenaar
        Deelnemer

Uitlezen is de oplossing. Waar kom je vandaan?

Tjoppebob

Vlak bij leeuwarden, maar heb wel eens begrepen dat je dat ook zelf kunt doen. Weet iemand hoe dat moet?

koenelsenaar
            Deelnemer

ik heb evt. een opcom, dus kan hem zo uitlezen voor je. maar verder kan het ook met de paperclip methode, is wel ye vinden via de zoekfunctie.

b07

kijk even op deze site daar word uitgelegd hoe je em zelf kan uitlezen.

http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/index.php?threads/astra-mk4-g-reading-fault-codes.164990/” onclick=”window.open(this.href);return false;

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.