motorstoringlampje gaat soms branden na tanken van benzine

Forumindex Forums Modellen Insignia motorstoringlampje gaat soms branden na tanken van benzine

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #18270299
    remutr
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 August 2012

      Niet elke motor is even gevoelig, sommige opel motoren lopen nu eenmaal beter op a merk benzine, als je dat weet hoef je echt niet uit te lezen. Als het alleen bij tango is en niet bij een ander, dan is er echt niks mis met je auto.

      Laat de pomp gewoon links liggen en ga voor die paar cent verschil gewoon naar een pomp waar je auto wel lekker op rijd. Prive bp ultimate 98 of aral 102 of firezone (100) dacht ik, en als rijder ben je blij, betere gas response en je auto is blij. Is het een leaseauto 95 tanken bij een a merk.

      #18270300
      blackbonkie
        Lid sinds:
        26 October 2009

        bij ons is het probleem na de software update nog niet weer terug gekomen

        #18270301
        LoodsjeB
          Lid sinds:
          27 November 2010

          Bij mij heeft hij altijd slecht gelopen op 95, daarom reed ik op 98. Hersft vorig jaar is het lampje ook gaan branden. Altijd bij lage toeren. Na enkele maanden en eerst spoelen van het blok de nokkenas accumulatoren (variabrle kleptiming) laten vervangen. Nu sinds ca 1,5 maand is het probleem weg en loopt hij ook weer goed op euro 95, is een stuk rapper en zuiniger geworden.

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.