Motorstoring Zafira A (opgelost)

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Motorstoring Zafira A (opgelost)

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Ali V

M’n lampje van de motor blijft branden. Verder totaal geen problemen of wat dan ook. Accuklemmen al een uurtje er af gehad. (Hielp in het verleden als zoutzuur). Maar dat lost nou ook niets op. Weet iemand of ik een foutcorrectie zou kunnen uitlezen met een Autosnap CR 800?
      Zag ik laatst liggen, leek me wel een leuk universeel hebbedingetje.

Fearless
      Deelnemer

Uitlezen zoiezo, gewoon proberen, je hebt dat apparaat toch ook niet voor niets gekocht lijkt me?

Ali V

Heb em nog niet gekocht. Was wel van plan om het te doen. En voor 60 Euro zonder verdere poespas leek het me wel een leuk ding. Ben alleen benieuwd of iemand anders er ervaring mee heeft.

Opeltje17
          Deelnemer

Heb geen ervaring met de Autosnap CR 800, maar als je alleen opel uit wil lezen kan ik je de op-com wel aanbevelen kost je 35,- op MP.

Ali V

Zou een idee zijn. Maar ik kan zo’n schijfje niet in m’n tabloid krijgen.

Ali V

Heb de Autosnap binnen! Direct de schuur in dus. Het werkt. 1 foutcode aanwezig. De P0170. Mengverhouding niet oké. De code maar gewist, en het lampje blijft uit. Hopen dat het zo blijft. Morgen, als de rest klaar is maar even testrijden, met het kastje er aan. Dan de live-waardes maar eens bekijken. Dus tot nu toe is de Autosnap leuk speelgoed. Binnenkort maar eens proberen op een willekeurige ander merk.

Ghanz
                Deelnemer

lambda ? draadbreuk?

Ali V

Zou kunnen, of de LMM, of schijnbaar vele andere mogelijke oorzaken. Morgen even een stukkie rijden met het kassie er aan. Afwachten of de storing er weer in komt. Denk het niet. Maar we zullen zien.

Ghanz
                    Deelnemer

:thumb

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.