M’n lampje van de motor blijft branden. Verder totaal geen problemen of wat dan ook. Accuklemmen al een uurtje er af gehad. (Hielp in het verleden als zoutzuur). Maar dat lost nou ook niets op. Weet iemand of ik een foutcorrectie zou kunnen uitlezen met een Autosnap CR 800?
Zag ik laatst liggen, leek me wel een leuk universeel hebbedingetje.
Heb em nog niet gekocht. Was wel van plan om het te doen. En voor 60 Euro zonder verdere poespas leek het me wel een leuk ding. Ben alleen benieuwd of iemand anders er ervaring mee heeft.
Heb de Autosnap binnen! Direct de schuur in dus. Het werkt. 1 foutcode aanwezig. De P0170. Mengverhouding niet oké. De code maar gewist, en het lampje blijft uit. Hopen dat het zo blijft. Morgen, als de rest klaar is maar even testrijden, met het kastje er aan. Dan de live-waardes maar eens bekijken. Dus tot nu toe is de Autosnap leuk speelgoed. Binnenkort maar eens proberen op een willekeurige ander merk.
Zou kunnen, of de LMM, of schijnbaar vele andere mogelijke oorzaken. Morgen even een stukkie rijden met het kassie er aan. Afwachten of de storing er weer in komt. Denk het niet. Maar we zullen zien.