Motorstoring p1120 p1122 p1550

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Motorstoring p1120 p1122 p1550

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17260599
    Metalmarco
      Lid sinds:
      13 September 2013

      Hallo allemaal,

      Net nieuw aangemeld hierop het forum, maar zo nu en dan verschillende dingen al wat gevolgd hier op het Opel-forum.

      Ik heb de volgende storingen: p1120, p1122, p1550. Eerste keer met op-com fouten gewist en een paar keer met het gaspedaal “gespeeld” en toen ging het service lampje weer branden. Een X aantal keren hem wel kunnen verwijderen, maar soms ook erg hardnekkig. Als het service lampje brand heb ik ook geen vermogen omdat ie volgens mij in de noodloop loopt. Tevens vindt ik hem ook erg weinig stationair rijden +/- 700rpm. Lampje brand ook niet altijd en komt soms zomaar op zetten. Zit geen echte logica in.

      Iemand hier die mij kan vertellen wat het probleem kan zijn? Heb hier en daar wel wat gevonden op internet maar echt de oplossing ben ik niet tegen gekomen. De enige zegt dat het de gaspedaal sensor is. De andere geeft een stekker verbinding de schuld en de andere de ecu.

      #18173204
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Gaspedaal, Gasklep of bedrading stuk.

        Ik zou gewoon je gaspedaal vervangen. Als je steeds de bovenstaande codes terug krijgt.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.