Motorproblemen opel corsa b X1.2 XE uit 2000

Forumindex Forums Modellen Corsa Motorproblemen opel corsa b X1.2 XE uit 2000

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Yellowdot

IK heb sinds een half jaar deze Corsa, eerst geen problemen liep goed, maar sinds 3 maanden wil de motor als hij koud is of even stilgestaan is zeer moeilijk opstarten. Wanneer je gas geeft hapert die erg en wil niet of heel langzaam vooruit komen. op een gegeven moment als je dan eindelijk ongeveer 60 km rijdt voel je een schok en pakt die en kun je gewoon harder rijden. Ik heb inmiddels de bougies vervangen en de het blok dat de stroom verdeeld over de bougies. Wie kan mij helpen en vertellen wat dit kan zijn!!

Heks

Zou beginnen met contoleren of je MM lampje het wel doet. Op het 2e contact zetten en dat hoort hij te branden. Als dit niet het geval is, zal het lampje eruit gehaald zijn om mankementen.aan de auto te verbergen… (Of hij is gewoon kapot maar dat is meestal niet het geval)

Zou iig de auto is uit lezen laten lezen, of met een china clone en een laptop het zelf doen, of iemand hier op het forum bereid vinden hem uit te lezen voor je.
        Dan heb je waarschijnlijk wel wat foutcodes en kan je van daaruit verder. De x12xe is NIET uit te lezen met de paperclip methode.

Haasje17
        Moderator

Luchtmassameter en of toerental sensor(s)

Yellowdot

Dank jullie wel voor de reactie, heb van de garage gehoord dat mijn luchtmassameter kapot is!!

wim-v6
            Deelnemer

Laten vervangen door een Origineel Exemplaar

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.