motormanagement springt soms aan

Forumindex Forums Modellen Corsa motormanagement springt soms aan

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    streamline

Sinds vorige week springt na een tijdje (ongeveer een uur) mijn motormanagement aan.
      Als ik dan de auto stop uit zet en weer opnieuw aan zet is deze uit en blijft uit. Er is geen pijl op te trekken wanneer hij aanspringt.
      Is me tot nu toe 3x gebeurd in een week tijd.

Het gaat om n Corsa 1.6 16V GSI X16XE, zelf denk ik eraan om m autopolen er eens vanaf te halen kijken of dit effect heeft aangezien je dan je volledige computer reset. De Corsa is voorzien van een RVS uitlaatsysteem met 200 cells sport-kat en een Mantzel inlaat.

Heeft iemand dit probleem wel eens vaker gehad? Denk mogelijk gevalletje valse lucht?
      Alvast bedankt!

Nick-GSI
      Deelnemer

uit laten lezen, dan weet je wat het is

Famempeters

ik zou de egr er is afhalen en goed schoon maken en of dat ding afdoppen ik vermoed dat daar je storing weg komt zeker dat bij herstart het weer over is , ik heb dit een tijd in mijn Vectra met de 16 xel er in ook gehad .

veel werk is h
          et niet 2 inbus of tork schroeven losmaken stekker los en goed schoonmaken

Kallisto
          Deelnemer

Ja, komt waarschijnlijk door de EGR. Met een Mantzel inlaatspruitstuk gewoon de EGR afdoppen.

Gr. Kevin

corsaboy
            Deelnemer

En even uitlezen. Weet je het helemaal zeker. Niet dat er nog wat anders ligt te klooien.

Egr afdoppen icm een mantzel inlaat is super makkelijk te doen. Kan nooit geen kwaad.

axel
              Deelnemer

Vaak bij het remmen ging bij mij het lampje branden. Je kan het door Mantzel eruit laten programmeren, of je EGR adoppen met een pakking!

wim-v6
                Deelnemer

Met Afgedopte EGR kan het lampje ook gaan branden, maar dat is zonder Noodloop of andere problemen (Code p0400 stroming EGR onjuist)

Willem

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.