motorManagement lampje knippert soms bij starten (frontera)

Forumindex Forums Modellen Antara, Frontera, Monterey, Campo, (offroads) motorManagement lampje knippert soms bij starten (frontera)

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    arwin68

hallo zal me even voorstellen ik ben arwin ben 44 jaar en kom uit woldendorp prov groningen
      en ben sinds kort in het bezit van een frontera sport 2.0 i uit 1997
      mijn probleem is sinds kort knippert soms het motor Management lampje ( frontera sport 2.0 i uit 1997 ) met 174000 op de km teller als ik de motor wil starten dan start hij niet :hmmz :(
      draai ik de contact weer naar 0 en start dan weer dan slaat hij wel aan het gebeurd niet vaak maar toch :hmmz :( :fy1 :cry
      wat kan dat zijn :???: :hmmz ( egr klep / luchtmassameter /computer , zeg het maar geeft verder geen fout code aan.
      er is net een nieuwe lamdasone op gekomen bij opel dealer gebeurd
      weet iemand wat de oorzaak kan zijn
      verder brand het lamje niet onder het rijden ,stottert de auto soms (bij 1500 tot 2000 toeren langzaam gas geven /optrekken) ben nog niet zo lang in het bezit van de frontera dus ik moet ook winnen aan de auto ,verder rijd hij goed
      mvg arwin68

SigNumberOne
      Deelnemer

knippert het lampje langzaam of snel ?

Haasje17
        Moderator

Knippert het lampje met een sleuteltje erin? (dan is er waarschijnlijk wat mis met je sleutel en of imobiliser)

Knippert het lampje met motortje (dan is waarschijnlijk je krukassensor stuk)

arwin68

hallo
            hij knippert net als richting aanwijzer maar op dit moment is het weer goed
            het is het lampje met de motortje
            ga morgen langs bij garage dan hoop ik meer te horen mischien gereset worden na vervanging lamdasone want die was kapot en gaf storing aan (lampje met motortje )na vervanging lamdasone begon het probleem zich voor te doen dus mischien dat de fout code of zo iets nog opgeslagen staat ?????en gereset moet worden we horen/zien het wel

arwin68

hoi even een update
              probleem zat hem in de reserve sleutel ,(start blokkering) blijkbaar geen goede code in sleutel
              andere sleutel ( heb er twee) nu geen last meer :D :thumb :thumbup

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.