Motormanagement en dergelijke

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Motormanagement en dergelijke

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    wim-v6
    Deelnemer

Geen probleem, je kan dingen maar beter ZEKER!! weten dan dan je war verkeerd doet…

Willem

Ton Vectra

Zo dan ….. de Vectra staat weer voor de deur.
        Een maat van mij die een eigen bedrijf heeft en tevens automonteur heeft zich een beetje verdiept in de Vectra.
        E.e.a. kwam naar boven:

– Distributieset was aan vervanging toe (de riem vertoonde aardig wat haarscheuren)
        – Waterpomp begon licht te zweten, lekken (deze is dus ook vervangen)
        – Oliefilter was niet vervangen zoals ze besproken hadden
        – Krukassensor was stuk (alsnog bedankt iedereen voor de goede tips)
        Nieuwe olie, koelvloeistof en arbeidsloon.

Totale kostenplaatje van €. 515,= euro in de BTW

En dat terwijl je denkt dat je een goede auto koop bij een bedrijf die in je ogen goed staat aangeschreven (volgens de online “komplimenten”)
        Hij heeft zeker al de negatieve kommentaren verwijderd.

Degene die mijn auto heeft gerepareerd was zeker niet te spreken over hoe deze garage auto’s verkocht aan nieuwe eigenaren.
        Gezien hij hem ook kent ging hij hem zeker hier over aanspreken: niet dat het wat iets uitmaakt maar toch …..

Draait momenteel weer als een zonnetje dus daar zijn we weer over te spreken.
        Nu nog even nakijken hoe het zit met de achterklep (kabelbreuk of slot wat stuk is) en de ophangrubbers van de dwarsbalken.
        Voorlopig wel weer even voldoende uitgegeven waardoor we gaan kijken of we dit zelf allemaal kunnen oplossen.

Zeer slechte ervaringen dus met:
        Autobedrijf Tesselaar BV
        Spoorstraat 136
        1723 NG Nrd-Scharwoude

Het is dan geen auto van 10 ruggen maar ze kunnen tenminste wel eerlijk blijven naar nieuwe klanten toe door te melden welke kleine mankementen de auto heeft.

De kleine reparaties die ze hadden moeten doen werden ook gewoon geweigerd want daar hadden ze geen tijd voor of dat was teveel werk.
        De rubbers wilde ze dan ook niet vervangen, ook niet tegen betaling, iets wat ik belachelijk vond destijds.
        En een auto APK goedkeuren met een gebroken koplampbevestiging waardoor deze wat trilt tijdens het rijden zegt wel voldoende, achteraf, over wat voor een garage het wel niet mag zijn.

Ik zal zeker vrienden en kennissen deze garage afraden.

Iedereen alsnog bedankt, ik zal zeker nog vaker gebruik maken van jullie kennis en ervaringen.

Mvrgr
        Ton

2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.