Motorkap springt opeens open…

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Motorkap springt opeens open…

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Anoniem

Hallo,

Vanmorgen op de snelweg met zo’n 120 km/h sprong uit het niets, echt uit het niets dus, mijn motorkap open.. gelukkig bleef hij in de windhaak hangen, dus snel gestopt en dicht gedaan…

Om te voorkomen dat het weer gebeurt en ik dan ineens minder mazzel heb, hoe kan dit, en hoe kan het opgelost worden?

groetjes,
      Sander

sander2.5v6
      Deelnemer

Hey Sander,
        Ikzelf doe altijd de motorkap dicht klikken met twee handen (dus niet laten vallen) zo weet je zeker dat deze goed dicht is. Waarschijnlijk zat deze bij jouw vectra niet 100% vast en in de loop der tijd met de wind beetje open gegaan.
        Wat ook kan maar dat gebeurd bij mijn weten niet zo vaak, dat je sluiting versleten is.

Andes moet je even motorkap dicht doen en kijken of je hem voorzichtig krijgt open getrokken met je vingers.

:thumb

Anoniem

Ik heb hem de laatste keer heel goed dichtgedrukt, dus daarom vond ik het vreemd… ook heb ik het vanmiddag even gecontroleerd door er keihard aan te trekken, maar hij gaat niet open nu daardoor..

Vreemd…..

sander2.5v6
          Deelnemer

Misschien met vorst dichtgeduw, door vorst misschien niet goed in elkaar gehaakt of iets dergelijks?

evertfisherman
            Deelnemer

Als jij het goed had vastgeklikt dan zal het de wind geweest kunnen zijn op de een of andere manier.
              Ik reed ook op de snelweg van de week en mijn motorkap zag ik ook aardig bewegen door die harde winden, zat ervan te kijken hoe het tekeer ging.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.