hallo ik heb een probleem.vandaag is de kabel afgeknapt binnenin de auto waar je de motorkap mee opent.hoe krijg ik de motorkap nu los????miss iemand een tip :(
volgens mij kan je van af onder de auto je arm door de motor ruimte naar de kabel steken. en kijken of je ergenst aan kan trekken, maar lijkt me lastig
Als de motorkap te strak in het slot zit lijkt het soms ook of de kabel knapt als je deze open doet,Dus even iemand bij de motorkap aan de kap trekken als iemand anders de hendel binnen bediend.
Als de kabel echt gebroken is zoals vannos zei de kabel ergens vastpakken met een griptang.
dat word vissen via de onderkant van de auto maar het lukt wel.daarom doe ik steeds als ik een andere auto koop gelijk voor ckerheid een sterk ijzerdraad extra bevestigen en zorgen dat ik deze ergens laat hangen waar je het niet ziet zodra de kabel gebroken is ik aan dat ijzerdraadje kan trekken.suc6
het is gelukt van de onderkant.kon met een ijzeren pin de veer zo wegdrukken.even een andere vraag de middenconsole waar de radio zit.kan ik die demonteren???
mvg milano
Auteur
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.