Motor warm; Slaat af.

Forumindex Forums Modellen Calibra Motor warm; Slaat af.

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222692
    Speed Six
      Lid sinds:
      20 June 2010

      Hallo Allemaal,

      Ik ben nieuw op het forum dus ik zal me eerst even voorstellen.

      Ik ben Sebastiaan, kom uit de omgeving van Rotterdam en rij nu ongeveer 1 jaar in een Calibra, uit 1991. Het hele verhaal van mijn auto kunnen jullie op de onderstaande link lezen:

      http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,4343539

      Ik heb echter één klein probleempje met de auto. Als ik een stuk met de auto heb gereden en ik maak bijvoorbeeld een korte stop om te tanken, dan valt de auto net na het starten meteen weer uit.

      Ik heb dit probleem al een tijdje en soms is het echt vervelend. Dan wil je hm starten, dan loopt de motor een paar seconden en valt uit. Start hm weer opnieuw, hij loopt weer als een zonnetje. Dit is ook alleen maar bij warme motor.

      Is er hier iemand die hetzelfde probleem heeft en hier misschien een oplossing voor weet?

      Groeten,

      Sebastiaan

      #17690311
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Ik neem aan een 2.0 8klepper?

        deze hebben vaker dit probleem, ik heb het zelf gehad maar ben er nooit vanaf gekomen.

        Wat je kan proberen is:

        – Reinigen of vervangen stationair stappenmotor
        – Algehele reset computer (accu meer als een uur los)
        – gasklep reinigen

        Willem

        #17690312
        Speed Six
          Lid sinds:
          20 June 2010

          Ja klopt is de 2.0 8V.

          Gasklep is toevallig vorige week bij de APK gereinigd. Helaas geen resultaat. De andere opties ga ik nog eens proberen.

          Bedankt voor de snelle reactie!

          #17690313
          vectra2000driver
            Lid sinds:
            1 June 2010

            euhmz die geintje had ik ook je zou ook kunnen kijken naar je krukassensor dat was het toen bij mij

            groetjes

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.