Motor vectra b v6 2.5

Forumindex Forums Techniek V6. C25XE / X25XE / X30XE / Y26SE enz Motor vectra b v6 2.5

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Daveyd09
    Deelnemer

Hallo allen!!

Heb een dringende vraag!

Ben mijn schoonbroer aan het helpen die heeft 2 vectras gekocht eentje is een v6 2.5 de andere vectra 1.6 inox uitvoering en nu wilt hij de v6 in de inox hebben.

Mijn vraag is hoe zit dat met de kabelboom heb de boom van de v6 eraluit maar dat zijn alleen de stekkers van de motorruimte die lopen naar binnentoe motorkapontgrendeling achter kap daar zitten 2a3 stekkers en de witte en de blauwe stekker lopen naar motorruimte en mijn vraag is kan je meenemen in de inox en daarzo inpluggen of gaan er dan signalen verloren?

Of compleet overzetten?

Mvg davey!!

TWA
      Deelnemer

Is over te zetten. Alleen de motor boom, die naar je sensoren en injectors loopt, kan niet mee, maar dat is logisch met een 6 pitter naar 4 pitter. Enige stekker die ik niet over kon zetten (heb de boom van een V6 op mn 2 liter 4 cilinder gezet) was die van de radiator fan. Nu was mn V6 ook voorzien van airco en mn 2 liter niet.

Succes and Greetz Emiel

Daveyd09
        Deelnemer

Beste het is de bedoeling om de 4cilinder uit de inox te halen en daarin moet ook de v6 komen mvg!!!!

Jerremy
          Deelnemer

Wat is dat trouwens voor uitvoering een ‘inox’.. ?

TWA
            Deelnemer

Onyx ;)

Zowiezo npg ff de tip: dubbel tjek alle stekkers. Meer pinnen is niet heel erg, is gewoon meer opties. Maar kijk dw draadkleuren na en vergelijk deze met de bestaande stekkers. Heb ik met mn 2 liter gedaan en dat is goed gelukt. Maar die kan veel meer overeen komen dan bv een 1.6.

Hoe dan ook veel succes en deel de foto’s graag :thumb

usbstick
              Deelnemer

ik wens je veel suc6,er zit zoveel verschil in die kabelbomen,begint als je van b1 naar b2 gaat…

wim-v6
                Deelnemer

Onyx jeroen, zo’n hok als Erwin Gülimeister heeft met creme leder erin.

B1 en B2 heeft verschillen in de boom.

Zeker gezien de Onyx een late-B2 is heeft deze de Computer in de motorruimte dat word knap solderen.

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.