Motor valt uit bij het indrukken van de koppeling

Forumindex Forums Modellen Corsa Motor valt uit bij het indrukken van de koppeling

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Lakruithof

De motor van mijn opel Corsa valt uit als ik een stoplicht nader en ik de koppeling indruk. Dit gebeurt meestal als ik in de 4e versnelling zit.

Mijn garage heeft hem uitgelezen, maar kan niks vinden. Mijn accu is al vervangen. Nu doet hij het ook als ik mijn airco aan heb staan.

Iemand een idee?

liviu2004
      Deelnemer

schoon gasklephuis.

Renkema

@Lakruithof wrote:

De motor van mijn opel Corsa valt uit als ik een stoplicht nader en ik de koppeling indruk. Dit gebeurt meestal als ik in de 4e versnelling zit.

Mijn garage heeft hem uitgelezen, maar kan niks vinden. Mijn accu is al vervangen. Nu doet hij het ook als ik mijn airco aan heb staan.

Iemand een idee?

Over welke Corsa hebben we het? Welke motor? Welke transmissie? Welke uitvoering? Welk bouwjaar?

Beetje meer info mag wel. Nu kan het van alles zijn, van een Corsa A met een 1.0 carburateurmotor tot een Corsa E OPC.

johanhummer9
          Deelnemer

@Renkema wrote:

@Lakruithof wrote:

Iemand een idee?

Over welke Corsa hebben we het? Welke motor? Welke transmissie? Welke uitvoering? Welk bouwjaar?

Beetje meer info mag wel. Nu kan het van alles zijn, van een Corsa A met een 1.0 carburateurmotor tot een Corsa E OPC.

indd , en zo met de deur in huis vallen vinden sommige ook niet allemaal even leuk

Lakruithof

De gasklephuis is al schoongemaakt.
              Ik heb een Opel Corsa c 1.4 uit 2003.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.