Motor uitval door Nokia CK-7W

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Motor uitval door Nokia CK-7W

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222919
    Robi-Wan
      Lid sinds:
      27 June 2010

      Sinds gisteren lid geworden van de Vectra club. Ik heb een prachtige Vectra C 2.2DGI 16V SW EXECUTIVE aangeschaft (2006). Voorstellen en foto’s komen nog. Echter, vreemde problemen tussen het bekende motormanagement lampje en een Nokia Carkit met bluetooth verbinding. Als er geen verbinding is, ook geen problemen. Als er wel een bluetooth verbinding is, dan valt de motor soms spontaan uit als ik de toetsenbordblokkering van mijn Nokia N97 mini ophef. Ik kan er niets over vinden op internet, maar heeft iemand anders hier ook problemen mee ondervonden

      #17692862
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        Moest je ergens een draad aanknuttselen? Achter de radio?

        Verkeerd draadje te pakken;)

        #17692863
        Robi-Wan
          Lid sinds:
          27 June 2010

          origineel gepost door Fearless
          Moest je ergens een draad aanknuttselen? Achter de radio?

          Verkeerd draadje te pakken;)

          :hmmz hoi Fearless, bedankt voor je reactie…
          Voor zover ik weet is de carkit door een erkende inbouwer gebeurd, maar dat zegt uiteraard niets over welk draadje ie gepakt heeft :D. Ik ga er vooralsnog nog even vanuit dat er een vakman aan gewerkt heeft….

          #17692864
          Spacejam
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2006

            misschien je mute kabel verkeerd aangesloten?

            #17692865
            svdk20
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 August 2009

              mute kabel verkeerd aangesloten. bij geen verbinding heb je geen last zeg je is de foon verbonden en maak haal je de tel van toetsenblok af zend de foon een signaal naar de carkit zodat je radio zachter of geluid uit gaat. enkel bij jou gaat de motor uit dus kan haast niks anders zijn dan de mute kabel.

              #17692866
              stillekracht
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 May 2007

                Als er een carkit verkeerd is aangesloten, kan je hele vreemde storingen krijgen…..

                reden om dit ff te laten checken !!

                #17692867
                Hawke
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  origineel gepost door Spacejam
                  misschien je mute kabel verkeerd aangesloten?

                  Ik dacht eerst dat dit een grap was, maar de reactie erna doet anders vermoeden.

                  Je zou denken dat de “mute” zo juist iets te goed is aangesloten ;).

                  #17692868
                  Spacejam
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 November 2006

                    whehe, nee het was toch echt geen grap :)

                    #17692869
                    Fearless
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      9 January 2005

                      Ik heb zelf een keer zitten klooien met zon parrot stalk adapter….
                      Dealer opgebeld en die zeiden nog, pas op met draden achter de radio, pak je de verkeerde draad krijg je gekke storingen.

                      #17692870
                      Robi-Wan
                        Lid sinds:
                        27 June 2010

                        Hallo allemaal, bedankt voor de vele reacties op mijn vraag. Volgende week gaat de auto weer een dagje op bezoek bij de dealer en ik zal hem vriendelijk vragen :fy1 de carkit eens even goed na te kijken. Het is namelijk zo dat de auto niet altijd uitvalt als de toetsenblokblokkering wordt opgeheven (het is nu drie keer gebeurd) dus het is een beetje een spookstoring, en als iets lastig is, dan is dat het wel :o.
                        Het wordt steeds beter want als ik nu iemand bel dan gaat de radio keurig op mute, maar hoor ik vervolgens niets (geen toon dat er gebeld wordt) totdat er iemand aan de andere kant de telefoon opneemt, dan hoor ik het wel.
                        Geweldige uitvinding zo’n carkit dus :P.
                        Zodra ik meer weet van de dealer laat ik het jullie weten oké?

                        #17692871
                        Robi-Wan
                          Lid sinds:
                          27 June 2010

                          Het probleem heeft zichzelf helemaal opgelost. De auto is niet meer stilgevallen en rijdt als een zonnetje.
                          Alleen de eerste dag heb ik dit probleem gehad, en volgens de dealer kon dit te maken hebben met het feit dat de accu een tijd niet aangesloten is geweest en dat de auto zichzelf een beetje moest “inregelen”. Laat ik er maar van uit gaan dat dit idd zo was, want verder geen problemen meer gehad verder :-). Kortom, alles werkt super. Allen bedankt voor het meedenken!

                          #17692872
                          Fearless
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            9 January 2005

                            Fijn he die nieuwe elecktro in auto’s :D

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.