Motor temperatuur doet raar? Loopt soms op!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Motor temperatuur doet raar? Loopt soms op!

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    kenny_whitlau

Ik heb een vectra b 1.6 16v 1998

Nu doet mijn temperatuur raar. Deze loopt soms op tot in het rode. Meestal als de motor warm is en als ik dan in de file staat. gaat de temperatuur helemaal tot in het rode. Als ik dan de kachel effe aanzet dan zakt deze weer.

Ik heb geen koelvloeistof verlies. Rookt niet. Thermostaat vervangen. Fan draait wel.
      Heb ook het gevoel dat de auto wel meer benzine verbruikt.

Waar zou dit aan kunnen liggen?

gr,

Kenny

Anoniem

Ieder probleem kan weer wat anders zijn. Mijn vorige auto ook een vectra b van 99. Vanaf het begin dat ik die auto had liel ook de temp meter flink omhoog als ik even stilstond. Oorzaak slechte massa. Nieuwe accuklem op de – en toen was het bij mij goed

pieterrademakers
        Deelnemer

kapotte waterpomp of radiateur verstopt kan ook. Hoe kom je erachter dat je accuklem slecht is?

Anoniem

Ik had mijn auto in onderhoud bij de dealer. En stond wel eens met lege accu. Na wat onderzoek kwamen ze bij de klem uit

kenny_whitlau

Waterpomp is 2 jaar geleden vervangen en sinds is er maar 11000 km meegereden. Radiateur is pas vervangen. (nieuw). Ik zal eens effe een accuklem kopen en vervangen. Dat zijn de kosten niet.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.