Motor storing

Forumindex Forums Modellen Calibra Motor storing

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Robinus
    Deelnemer

Beste mede calibra rijders.

Ik heb sinds een paar weken een motor storing lampje en als dat lampje aangaat zie ik mij volt meter omhoog schieten. Het gaat om een v6 1997.
      Van middag reed ik op de snel weg en hield de motor in en viel het vermogen weg. Tevens knipperen mijn dashboard en km teller verlichting misschien heeft dit met elkaar te maken. Heeft iemand een soort gelijk iets gehad. uitlezen heeft geen zin daar staat het motor storingslampje niet lang genoeg voor aan.
      Voor mij is dit een speld in een hooiberg. bedankt alvast voor alle reacties. groetjes ROBINUS

StinG

als het lampje niet “te lang aan” is, zoals je zegt, kun je toch uitlezen.
        als je hem uitleest zal i aangeven of aanwezig niet aanwezig, heeft niks met het snel uitgaan van het lampje te maken

dus uitlezen zal toch de 1e optie zijn :afro
        en het motortype zal ook handig zijn om te vermelden …………

drakos
        Deelnemer

ecu slaat de meeste storingen op, dus staat er waarschijnlijk gewoon in in.

even iemand met opcom zoeken die hem uit wil lezen ;) (ik heb t wel maar gouda is uit de richting voor je )
          met de paperclip methode zal ook wel werken..heb ik persoonlijk alleen nooit wijs uit kunnen worden… deze manier ff googlen ;)

Haasje17
          Moderator

Klinkt mij als een massa probleem of kapotte dynamo.

re2flex
            Deelnemer
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.