Motor start niet MM lichtje pinkt

Forumindex Forums Modellen Astra Motor start niet MM lichtje pinkt

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    KLauwaet

Ik heb een opel Astra van het jaar 2003, maar sinds vrijdag wil deze niet meer starten.
      Ik heb enkel nog de sleutel met de elektronica voor het elektrisch openen van de deuren.
      Mijn reserve sleutel ben ik kwijt geraakt. De auto openen lukt al een tijdje niet meer elektrisch.
      Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is dat de motor niet meer wil starten door mijn startonderbreking.

Even schetsen wat de situatie is:
      Met mijn sleutel kan ik handmatig de deuren van mijn auto openen.
      Als ik mijn sleutel in het contact steek wil deze niet starten (wel is deze een paar keer gestart, maar slecht voor 1 seconde daarna viel deze direct terug uit). Wanneer ik aan de sleutel draai hoor ik wel nog het geluid dat gij probeert te starten.

Is de startonderbreking inderdaad mijn probleem?
      Wat zijn mijn mogelijkheden nu?

Met vriendelijke groeten

bart-gsi
      Deelnemer

Heb je een chip in je sleutel zitten of is die weg??

Anoniem

Of de handzender het wel of niet doet. Heeft niks met de startonderbreker te maken.

De makkelijkste weg is uitlezen. Als de motor niet wil aanslaan staat er vast 1 of meerdere foutcodes in

KLauwaet

@bart-gsi wrote:

Heb je een chip in je sleutel zitten of is die weg?? En anders een andere chip en of nieuwe sleutels bestellen voor je slot en in leren…

Hoe weet ik of er een chip in mijn sleutel zit?
            En waar kan ik een nieuwe sleutel bestellen?
            En waar kan ik deze dan laten programmeren?

SigNumberOne
            Deelnemer

als het MM lampje snel knippert, herkent de startonderbreker je sleutel niet meer.

bart-gsi
              Deelnemer

Nieuwe sleutels gaat vaak via de dealer.. Inleren gaat met tech 2.. Sommige hier op het forum bezitten tech 2 dus kunnen je helpen.. Liviu2004 en zakhooiTM hebben die wel..

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.