motor slaat uit

Forumindex Forums Modellen Calibra motor slaat uit

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232493
    Cat v6
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 February 2008

      Hallo allemaal.

      Ik heb nog steeds problemen met mijn v6. Tijdens het rijden schokt ie een x en als ik het gas los laat houd ie er mee op, als ik hem gelijk weer probeer te starten slaat ie wel aan maar blijft ie niet lopen. Als ik ff wacht start ie gewoon weer.
      nu heb ik via dit forum al eens gelezen over de stappen motor deze heb ik vervangen. wat zou het nog meer kunnen zijn ? en kent iemand dit probleem.

      Groet Cat

      #17814200
      ANJO TOL
        Lid sinds:
        22 December 2008

        Mmmm, laten uitlezen, censoren probleem ? ligt er ergens geen slang af ? (valse lucht) slechte bougie kabel, bougie kapot ? injectors laten reinigen enz …
        Word het niet tijd voor een 3,0 hihi

        Gr

        #17814201
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Valse lucht / sensor storing / ontstekings probleem (bougies bougiekabels bobine).

          Willem

          #17814202
          Cat v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 February 2008

            Ik was eigenlijk al van plan om naar de dealer te rijden om hem te laten uitlezen, maar worden de storingen eigenlijk wel opgeslagen ?

            Gr Cat

            #17814203
            dudie-c20ne
              Lid sinds:
              5 August 2009

              [rquote=1867614&tid=142342&author=Cat v6]

              Ik was eigenlijk al van plan om naar de dealer te rijden om hem te laten uitlezen, maar worden de storingen eigenlijk wel opgeslagen ?

              Gr Cat[/rquote]

              het hoeft niet zo zeer en storing te zijn die opgeslagen word of iets meet een foutcode te maken te hebben.
              ze kunnen ook je motordata uitlezen terwijl de motor draait en dus ook hieraan zien wat er eventueel mis is.

              grtz bjorn

              #17814204
              Cat v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 February 2008

                Vandaag maar eens ff aan de slag gegaan met de inlaat combinatie. toen ik de slang voor de gasklep eraf trok zag ik dat deze vol smurrie zat deze slang gevolgt en dan kom ik volgens mij bij de carterontluchtig ( aan de rechterkant van het motorblok vanaf deze loopt ook een kleiner slangetje rechtstreeks naar het inlaat ).
                Zou dit ook een oorzaak kunnen zijn voor mijn probleem ?

                Gr Cat

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.