motor ruitensproeier C corsa doet het niet meer iemand id?

Forumindex Forums Modellen Corsa motor ruitensproeier C corsa doet het niet meer iemand id?

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    opelkadetje
    Deelnemer

zoals de titel zegt.. het ruitenvloeistof motortje werkt niet meer.. zo snel ik kan zien zijn er geen zekeringen kapot..
      ruitenwisser werkt wel gewoon net als de rest..

heb iets gelezen over verborgen zekeringen.. maar kan niets vinden.

iemand een idee?

Jurgen
      Deelnemer

kun je niet ff met 2 draadjes 12 volt op het pompje zetten. Als ie dan niks doet is je pompje kaput.

opelkadetje
        Deelnemer

ga dat inderdaad ff doen als ik er tijd voor heb t weekend maar las ook het een en ander ver verborgen zekeringen enz.

Jurgen
          Deelnemer

of even de spanning meten op de stekker, is nog makkelijker mits je een multimeter hebt natuurlijk ;)

opelkadetje
            Deelnemer

heb ik:P maar je komt niet bij de stekker 123 dus moet sowieso de boel loshalen geloof ik kan k net zo goed de pomp testen:P multimeter heb ik wel ergens:P

opelkadetje
              Deelnemer

maar heeft iemand nog een idee waar er verborgen zekeringen zitten voordat ik de boel uit elkaar trek …

onder de kap als je voor de auto staat heb je rechts alle (voor zover ik weer) zekeringen zitten…. en voor zover ik zie geen kapjes of iets dergelijks..waar eventueel nog wat verscholen zou kunnen zitten?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.