Motor reviseren manta B

Forumindex Forums Modellen Manta Motor reviseren manta B

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    mitchvanvaerenbergh

Hey iedereen, ik zou graag mijn manta op orde zetten, wist er zelf zo goed als niks van maar ik heb al veeel bijgeleerd.

nu zou ik graag mijn motor laten reviseren want er zit ergens een olielekje en bij de opel dealer spreken ze al van duizenden euro’s om dit te onderzoeken etc.

wie weet er een goed(koop) adresje hiervoor?
      liefst in de buurt van belgië maar voor een goedkope revisie wil ik wel een stuk rijden

alvast bedankt

Ben_M
      Deelnemer

Ik zou die motor gewoon eruit trekken en zelf even kijken waar dat het lekt. Als dat het enige is is het natuurlijk zonde om al dat geld aan een motorrevisie te besteden. Als er meer met de motor aan de hand is kun je er beter een andere 2e handse motor in leggen. Standaard 2 liter manta blokken kosten ook de kop niet ;)

mitchvanvaerenbergh

@Ben_M wrote:

Ik zou die motor gewoon eruit trekken en zelf even kijken waar dat het lekt. Als dat het enige is is het natuurlijk zonde om al dat geld aan een motorrevisie te besteden. Als er meer met de motor aan de hand is kun je er beter een andere 2e handse motor in leggen. Standaard 2 liter manta blokken kosten ook de kop niet ;)

Zelf weet ik er niks van maar waar vind je een goede 1800 ohc blok? En wat kost die dan ongeveer?

Boskje
          Deelnemer

Ik heb nog een staan uit een omega, nog geen ton gelopen. Pb maar voor meer info

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.