motor opel zafira valt uit

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) motor opel zafira valt uit

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Martin1972

Enige tijd geleden heb ik de vraag gesteld of er iemand een oplossing wist voor mijn opel Zafira waarvan de motor zomaar stil valt. De meeste oplossingen die werden vermeld hadden met de krukas sensor te maken deze heb ik nu laten vervangen. Toen ging het ongeveer 800 km goed nu valt de motor naar ong 200 km weer stil. Er gaat geen motormanagement lampje branden dus uitlezen is niet mogelijk. Als je de accu pool los haalt en weer vast maak t doe t de auto het weer. Heeft iemand nog enig idee wat het nu nog kan zijn .
      Type: Opel Zafira -A;Z1.8XE bouwjaar 2001

Met vriendelijke groet
      Martin

midnight black
      Deelnemer

Poeh dat kan echt van alles zijn. … uit laten lezen?

ZakhooiTM
        Deelnemer

Hmmm, inderdaad uitlaten lezen.
          Maar het zou goed mogelijk kunnen zijn dat de ECU stuk is, Valt hij vooral stil wanneer de motor goed warm is ?

Waar woon je ongeveer ?

Martin1972

Er gaat geen motormanagement lampje branden dan kan ik hem toch ook niet uit laten lezen . Het verschilt per keer wanneer de motor uit valt dat is soms al ik 7 km gereden heb en dan gebeurt en weer 100 km niets . Ik woon in de buurt van Gouda

ZakhooiTM
            Deelnemer

Denk dat dan je ECU op z’n einde is.
              Zo te zien zit Gouda niet eens zo ver weg, dus als niemand anders een idee heeft kan ik langs komen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.