Motor naar zijn klo***

Forumindex Forums Modellen Astra Motor naar zijn klo***

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    AsconaC20NE
    Deelnemer

inderdaad, wat wally zegd. daar maakt een verzekering zeker onderscheid in

1250 euro voor een 1.7 astra H blokje is niet duur overigens (zeker weten dat deze niet uit een astra G of corsa C/combo komt? dat gaat niet lukken namelijk) Ook met een beetje garantie?

jsgsi
      Deelnemer

Verzekering gaat niet lukken.
        Heb wel eens meegemaakt dat een klant met zijn auto na een enorme regenbui door zo´n diepe plas was gereden dat er water in de motor was gekomen en toen was het einde oefening (drijfstang gebroken).
        Dat kon wel verhaald worden op de all-risk verzekering.

Nog een goede voor een motor is ronald-morien.nl
        Je kunt beter iets meer uitgeven en een goede motor met garantie kopen dan straks weer allemaal ellende hebben.

wally-astra

Auto wordt gemaakt, misschien dat hij het weekend klaar was.
          Ben benieuwd of hij storingsvrij wordt afgeleverd en dit dan ook blijft.

Niet dat ik aan de monteur twijfel maar met al die censoren en de daarbij komende conflicten.

Amen!

wally-astra

Trouwens nog een vraag.

Vermoedelijk is mijn blok te heet geworden door een/of niet goed werkende verstuiver(s).
            Ik begreep dat je dit kon horen en dat je motor gewoon minder gaat draaien. Verder hoor je een geluid die er anders niet is.

Dit allen heb ik niet gehad. Iemand enig idee of het ook anders te merken valt.

En is dit uit te lezen of is dit niet te doen?

Had er namelijk niet eerder van gehoord.

patman

Verstuiver is hetzelfde als injector.
              Bij jou is dus precies hetzelfde gebeurd als bij jsgsi.
              De auto loopt weer en hij rijd erg netjes.
              Alleen gaat hij in de noodloop onder zware belasting, maar dit word zsm opgelost.
              Ik weet dat je hem graag voor woensdag terug hebt en we gaan er alles aan doen om dit proberen te halen, maar we leveren hem pas af als die 100% is.
              Eric heeft perfect werk afgeleverd, nu alleen nog alles afwerken en je kunt weer rijden :D
              Gr Patrick.

wally-astra

Gaat allemaal wel goed komen, maar met dit weer is het wel bikkelen op de fiets.

Haha.

Hey, ik ga even naar een radiozoeken. Groeten.

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.