Motor management lampje Astra g

Forumindex Forums Modellen Astra Motor management lampje Astra g

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    A.Stra

Beste leden zit met het volgende de laatste weken loopt de Astra g minder soepeltjes dan ik gewend ben. Heb de egr schoongemaakt en voorzien van nieuwe pakking helaas zonder resultaat, heb vervolgens de egr van de kabel losgehaalt waardoor de Astra iets beter ging rijden het mml brande vrijwel continu maar dat deed voor die tijd ook, nu schetst mijn verbazing met het koude weer van nu brand het mml vrijwel wel niet meer.
      Ik weet dat ik hem moet laten uitlezen maar ben er nog niet aan toe gekomen, heeft iemand een idee wat dit enigzins positieve fenomeen veroorzaakt.

kawamanCP

beste,

over welke motor gaat het hier ?

A.Stra

Het gaat om een 1.6 16v uit 99

kawamanCP

gewoon de egr laten wegprogrammeren.

en dichtmaken met blind plaatje
            probleem met egr opgelost .

SimpleFace

Misschien heb je defecte inlaat temperatuursensor en dat met deze kou de waardes nog enigzins normaal lijken te zijn voor de ecu. Maar het is echt gissen naar de locatie van een speld in een hooiberg.
              Opcom aanschaffen en zelf uitlezen. En die malle egr laten uitschrijven bij een van de jongens hier op het forum, gaat je ooit toch geld kosten. Voorkomen is goedkoper en beter dan genezen.

ronwempe
              Deelnemer

heb ik ook sinds 2 weken astra eind 2000 16 16v mmlampje ecu is uitgelezen codes weet ik niet maar gaspedaal pos sensor gasklep pos sensor gasklep storing gaspedaalstoring en mapsensor auto gaat in noodloop

Liviu langs geweest andere ecu geplaats keurig netjes opgelost en probleem weg
                maand garantie op ecu geweldig!!!!
                Nog bedankt Liviu top gedaan.

liviu2004
                Deelnemer

Ik zien deze foutcodes met defect ecu. U heeft een x16xel denk ik, ik heb een ecu als u wilt proberen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.